Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@17:49:30 GMT

مقابل پرسپولیس گناوه تنها به پیروزی فکر می کنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۳۴۳۷

مقابل پرسپولیس گناوه تنها به پیروزی فکر می کنیم

کرمانشاه- ایرنا- مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: دیدار مقابل پرسپولیس گناوه از اهمیت بسیار زیادی برای ما برخوردار است و در این مسابقه تنها به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم.

افشین حسنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان تیم ما از آمادگی لازم برخوردار بوده و در آستانه دیدار حساس برابر نماینده گناوه روحیه مناسبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مسابقه امروز مقابل پرسپولیس گناوه بر هر 2 تیم حائز اهمیت است چرا که پیروزی در این دیدار می تواند باعث صعود چند پله ای آن ها در جدول شود.
حسنی تصریح کرد: کسب سه امتیاز مسابقه امروز از نان شب هم برای ما واجب تر است چرا که در صورت پیروزی می توانیم به جمع تیم های بالانشین جدول اضافه شده و در زمره مدعیان قرار گیریم.
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: تیم ما یک مسابقه کمتر از 2 تیم اول انجام داده ولی با این احتساب هم اکنون تنها چهار امتیاز با تیم دوم فاصله دارد و اگر در بازی امروز برابر پرسپولیس گناوه و همچنین دیداری که کمتر از رقبا انجام داده ایم پیروز شویم یکی از مدعیان اصلی گروه خواهیم بود.
وی اضافه کرد: از سوی دیگر امروز تیم های آرمان گهر سیرجان و پاس همدان که در جدول اول و سوم هستند با هم و نیروی زمینی تهران تیم دوم نیز با نفت و گاز گچساران تیم پنجم مسابقه دارند که حتما تیم های بالانشین امتیازاتی از دست خواهند داد که در نهایت به نفع ما خواهد بود.
حسنی گفت: تیم بعثت دیدار بعدی خود را نیز مقابل شهدای بابلسر تیم یازدهم باید برگزار کند که احتمال پیروزی ما نیز زیاد است و تیم بعثت را در بالاهای جدول قرار می دهد.
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در عین حال تاکید کرد: هیچ تیمی در مسابقات از پیش برنده و یا بازنده نیست و به طور قطع همه تیم ها برای پیروزی مقابل رقیب قرار می گیرند.
وی همچنین از انتقال مسابقه تیم های بعثت کرمانشاه و پرسپولیس گناوه به ورزشگاه انقلاب خبر داد و گفت: این انتقال به دلیل انجام برخی تعمیرات در ورزشگاه 15 خرداد به استادیوم انقلاب منتقل شده است.
حسنی در پایان با اشاره به نقش هواداران در موفقیت های تیم بعثت کرمانشاه، گفت: امیدوارم در مسابقه امروز هم شاهد حضور پرشور آن ها در استادیوم باشیم تا بازیکنان ما با روحیه ای که از حضور آن ها می گیرند بتوانند بازی خوبی به نمایش گذاشته و با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.
دیدار تیم های بعثت و پرسپولیس گناوه از ساعت 14:30 دقیقه امروز ( سه شنبه- 30 بهمن) در ورزشگاه انقلاب شهر کرمانشاه برگزار می شود.
در پایان هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم بعثت کرمانشاه از 17 مسابقه خود صاحب 23 امتیاز شده و در مکان هشتم جدول رده بندی گروه دوم قرار دارد و تیم پرسپولیس گناوه نیز با 18 مسابقه و 22 امتیاز رده نهم را به خود اختصاص داده است.
7458/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال بعثت كرمانشاه پرسپوليس گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم‌های ملوان انزلی و هوادار تهران در چهارچوب هفته بیست و ششم در ورزشگاه سن‌سیروس به مصاف هم خواهند رفت و تیم میزبان برای ادامه روند موفق خود به پیروزی در این مسابقه نیاز خواهد داشت.

شاگردان مهدی‌تارتار عصر امروز آخرین تمرین خود را پیش از تقابل با هوادار انجام دادند و تمرین سبکی را برای این مسابقه انجام دادند و زیر نظر کادرفنی این تیم راه‌های پیروزی در بازی فردا را مرور کردند.

بازیکنان ملوان در این تمرین بدن‌های خود را گرم کردند و پس از آن کار با توپ را انجام دادند و حجم تمرینات به شکلی بود که بدن‌های آنها برای دیدار فردا آماده باشد و با حداکثر توان در زمین مسابقه حاضر شوند.

مهدی تارتار عملکرد شاگردانش را با دقت زیادی زیر نظر داشت و با توصیه هایی که داشت آنها را آماده دیدار با هوادار، تیم مرموز و سخت‌کوش مسعود شجاعی کرد.

تصاویری از تمرین ملوان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • گلزن جوان گل‌گهر به تور رسید ولی به گل نه!
  • محرومیت بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • سرمربی جدید تیم فوتبال بعثت کرمانشاه معرفی شد
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)