Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فنی سابق تیم‌های ملی کشتی گفت: وقتی همچنان تکلیف فدراسیون کشتی نامشخص است، ترجیح دادم فعلا همکاری نکنم. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

مجید ترکان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه آیا همچنان قصد همکاری با فدراسیون کشتی را دارد، اظهار داشت: مگر وضعیت فدراسیون مشخص است که من بخواهم با آنها همکاری کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من تصمیم گرفتم تا تکلیف مشخص نشده، کاری انجام ندهم.

دارنده مدال طلای سال 1990 کشتی آزاد جهان ادامه داد: مگر خود حمید بنی‌تمیم می‌داند که رئیس بعدی فدراسیون است؟ من در این شرایط دلیلی برای ادامه همکاری نمی‌بینم. یک عده بعد از رفتن رسول خادم استعفا داده و بعد هم برگشتند. نمی‌دانم چرا آمدند، به من هم گفتند استعفا می‌دهی یا هستی؟ که گفتم باید ابتدا شرایط فدراسیون مشخص شود. الان غلامرضا محمدی و محمد بنا که هدایت تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان را قبول کرده‌اند، می‌دانند رئیس بعدی آنها را می‌خواهد یا نه؟ یا مثلا همین شورای فنی، مثلا محمد بنا قبول می‌کند که شورای فنی تصمیم‌گیری کند و به آنها اهمیت می‌دهد؟ فعلا همه چیز نامشخص است.

وی با اشاره به اینکه بلاتکلیفی به کشتی آسیب می‌زند، تاکید کرد: همه چیز بلاتکلیف است. برای همین است که همه می‌گوییم زودتر انتخابات را برگزار کنند، خصوصا با این وضعیتی که کشتی دارد. در جام تختی خیلی چیزها مشخص شد و همه دیدند کشتی چقدر به کار کردن نیاز دارد. ما هم گفته بودیم که پوست‌اندازی آغاز شده و باید خیلی کار کرد.

صاحب گردن‌آویز طلا، نقره و برنز جهان همچنین درخصوص نفراتی که گفته می‌شود قصد شرکت در انتخابات فدراسیون کشتی را دارند، خاطرنشان کرد: من هم مثل دیگران این اسم‌ها را می‌شنوم. هنوز ثبت‌نامی صورت نگرفته که مطمئن باشیم چه کسی می‌آید، فعلا فقط یا رسانه‌ها اسمی را مطرح می‌کنند و یا اینکه خود دوستان اعلام آمادگی کرده‌اند. امیدوارم که اصلح‌ترین فرد از بین آنها برای فدراسیون کشتی انتخاب شود.

مشکلات مربیان کشتی با وزارت نفت همچنان ادامه داردایرانگردی آقای مسئول برای رأی جمع کردن در انتخابات فدراسیون کشتیبرنامه‌های فدراسیون کشتی در 2 ماه آینده اعلام شد

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های این شهر بستری است، عیادت کرد

به گزارش ایسنا، «منصور آیرم» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت به همراه اعضا این سرکنسولگری روز جمعه از «سید ابوالحسن میرواحدی» از پیشکسوتان ورزش و رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های شهر فرانکفورت بستری و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد، عیادت کرد.

سرکنسول ایران در فرانکفورت در این عیادت، ضمن ابلاغ سلام و الحوالپرسی وزیر امور خارجه و جامعه ورزشی کشورمان به این قهرمان کشتی ایران که در دهه ۶۰ ریاست و دبیری فدراسیون کشتی را عهده دار و نایب پهلوانی و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در کارنامه خود دارد، در جریان آخرین وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای وی شفای عاجل مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند