Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@23:01:49 GMT

ترکیب احتمالی مد نظر منصوریان برای جدال با الغرافه

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۳۹۷۲

ساعت24-ذوب آهن با ترکیبی مشابه دیدار قبل به مصاف الغرافه خواهد رفت.

ذوب آهن اصفهان در مرحله پایانی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز و از ساعت 18:30 درقطر میهمان الغرافه است و برای رسیدن به مرحله گروهی رقابت‌ها باید از سد این تیم عبور کند.

ذوبی‌ها با هدایت منصوریان در مرحله قبلی از سد الکویت گذشتند و حالا دومین دیدار خود را اینبار خارج از خانه برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دروازه ذوب آهن مثل همیشه شاهد حضور رشید مظاهری هستیم و میلاد فخرالدینی و مسعود ابراهیم‌زاده در دو طرف خط دفاع به میدان می‌روند، محمد نژادمهدی و هادی محمدی در نبود وحید محمدزاده تنها گزینه‌های منصوریان برای دفاع میانی هستند و بوحمدان به عنوان هافبک دفاعی به میدان می‌رود.

ماریون سیلوا و قاسم حدادی‌فر دو هافبک دیگر ذوبی‌ها در این بازی هستند.

در خط حمله و در غیاب محمدرضا خلعتبری مصدوم، ارسلان مطهری و مهران درخشان مهر به عنوان دو مهاجم کناری بازی خواهند کرد و مهاجم نوک ذوبی‌ها هم کریستین اوساگونا است که در بازی با الکویت گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

ترکیب احتمالی ذوب آهن مقابل الغرافه

رشید مظاهری، مسعود ابراهیم زاده، میلاد فخرالدینی، محمد نژاد مهدی، هادی محمدی، قاسم حدادی فر، حمید بوحمدان،  ارسلان مطهری، مهران درخشان مهر، ماریون سیلوا و کریستین اوساگونا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۲۰:۳۰ امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند. استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین است و هواداران این تیم به دنبال ادامه دار بودن صدرنشینی تیم خود هستند.  

ترکیب احتمالی استقلال برای این بازی به شرح زیر است: سیدحسین حسینی – روزبه چشمی – آرمین سهرابیان – محمدحسین مرادمند – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – جلال الدین ماشاریپوف – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ترکیب پی‌اس‌جی-دورتموند برای جدال امشب
  • ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس