Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، علیرضا سالکی مدیرعامل باشگاه ابزارسازان درمانگر  با اشاره به آغاز فعالیت شرکت دانش بنیان ابزارسازان درمانگر از ۱۲ سال پیش در حوزه تجهیزات پزشکی، عنوان کرد: از همان ابتدای شکل گیری شرکت در کنار فعالیت‌های اصلی در حوزه تجهیزات پزشکی، اقدامات خیرخواهانه دیگری را نیز داشتیم، اما از امسال بنا به تقاضای هیات بسکتبال استان در بحث تیمداری در این رشته ورود کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هرچند که از همان ابتدای ورود به این حوزه حاشیه‌هایی برای ما درست شد، اما تلاش کردیم بدون توجه به این حاشیه‌ها بتوانیم با فراهم کردن امکانات لازم و رفاهیات مورد نیاز برای ورزشکارانمان به حضور خود در لیگ دسته اول مقتدرانه ادامه دهیم.

مدیرعامل باشگاه ابزارسازان کرمانشاه در ادامه بابیان اینکه در بازی‌های خانگی که در ابتدای شروع لیگ داشتیم، تعداد تماشاگران حاضر در سالن به ۱۵ نفر هم نمی‌رسید، عنوان کرد: متاسفانه در کرمانشاه فقر تماشاگر داریم و مردم چندان برای دیدن بازی‌های مختلف به سالن‌ها نمی‌آیند، البته برخی از تیم‌ها که با عملکرد خوب به مرور مطرح می‌شوند، تعداد تماشاگران بازی‌های آن‌ها نیز زیاد می‌شود.

وی همچنین گفت: پنج شنبه این هفته (دوم اسفند) اولین بازی خود در مرحله سوم پلی آف را مقابل تیم کوچین آمل برگزار خواهیم کرد و جمعه هفته آینده نیز بازی دوم و سوم را برگزار می‌کنیم، مجموع عملکرد ما در این سه بازی تکلیف صعود یا عدم صعود ما به سوپر لیگ را معلوم خواهد داد.

سالکی افزود: فارغ از نتیجه این سه دیدار برای کمک به جوانان بسکتبالیست کرمانشاهی به حمایت خود از تیم ابزارسازان ادامه می‌دهیم و حتی برای سال آینده بودجه یک تیم سوپرلیگی را خواهیم بست تا در بسکتبال کرمانشاه تحول ایجاد کنیم.

وی همچنین از آغاز استخدام بازیکنان تیمش در شرکت ابزارسازان درمانگر خبرداد و گفت: امیدواریم تمام کارخانه‌های استان برای حمایت از ورزشکاران و قهرمانان کرمانشاه اقدام کنند و در واحد‌ها و صنایع خود آن‌ها را بکارگیرند.

مدیرعامل باشگاه ابزارسازان در ادامه بااشاره به توجه به برخی رشته‌های خاص در استان همچون کشتی و فوتبال، افزود: خوشبختانه کرمانشاه در رشته‌هایی مانند هندبال، فوتسال و بسکتبال نیز پتانسیل‌های زیادی دارد که باید آن‌ها را در کشور برجسته کنیم تا نشان دهیم این استان تنها در آسیب‌های اجتماعی آمار بالایی ندارد.

وی در پایان خواستار حمایت رسانه‌های کرمانشاه از تیمش شد.

زمان حسینی سرمربی تیم ابزارسازان درمانگر نیز در این نشست، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسکتبال کرمانشاه را بالا توصیف کرد و گفت: متاسفانه با وجود این پتانسیل‌ها می‌بینیم که بسکتبال این استان در جایگاهی که باید باشد، قرار ندارد.

وی به روند پیروزی‌ها و صعود تیمش تا این مرحله از لیگ دسته اول بسکتبال اشاره کرد و افزود: تیم ابزارسازان درمانگر تا این مرحله توانسته به عنوان یک پدیده در لیگ دسته یک مطرح شود، چراکه توانسته است تیم‌های قدرتمند و متمولی، چون اکسون تهران را از پیش رو بردارد.

حسینی اضافه کرد: علیرغم این پیروزها، توجهی که رسانه‌های مرکز کشور به تیم ابزارسازان داشتند بیشتر از توجه رسانه‌های استان بود.

وی بابیان اینکه متاسفانه مدیران کرمانشاه نیز سخت به تیم‌های ورزشی کمک می‌کنند، گفت: بسکتبال کرمانشاه دارای توان بالایی است، اما برنامه ریزی و حمایت می‌خواهد.

انتهای پیام/ز

 

آغاز استخدام بازیکنان بسکتبال در شرکت ابزارسازان درمانگر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنجال ورزشی حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری

سجاد دادفر نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه از برگزاری نوبت اول کنکور در روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت ماه (پنجشنبه و جمعه) هفته جاری در استان خبر داد و گفت: در نوبت اول آزمون سراسری ۳۹ هزار و ۳۸ نفر داوطلب در ۱۴ حوزه امتحانی در استان کرمانشاه با هم به رقابت می‌پردازند که از مجموع داوطلبان نوبت اول کنکور در استان ۶۲ درصد یعنی ۲۴ هزار و ۲۴۲ نفر زن و ۳۸ درصد یعنی ۱۴ هزار و ۷۹۶ نفر مرد هستند.

به گفته وی داوطلبان کنکور نوبت اول امسال استان کرمانشاه ۵۲ درصد در رشته تجربی، ۳۴ درصد در رشته علوم انسانی، ۷ درصد در رشته ریاضی، ۵ درصد زبان خارجی و ۲ درصد در رشته هنر شرکت کرده‌اند.

وی زمان آزمون رشته‌های علوم انسانی و ریاضی را صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۸ صبح و رشته‌های زبان‌های خارجی و هنر را بعد از ظهر همین روز از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه اعلام کرد.

دادفر زمان امتحان کنکور رشته تجربی را روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح همزمان با سراسر کشور عنوان کرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه حوزه‌های امتحانی رشته‌های ریاضی و علوم انسانی در صبح روز پنجشنبه را شامل ۱۲ حوزه دانشگاه رازی؛ ۲ حوزه دانشگاه صنعتی، چهار حوزه دانشگاه آزاد اسلامی و ۲ حوزه در دانشگاه پیام نور بیان کرد و افزود: آزمون امتحان رشته‌های هنر و زبان خارجی صرفاً در ۷ حوزه دانشگاه رازی برگزار می‌شود.

وی آزمون رشته تجربی در صبح جمعه را ۱۲ حوزه در دانشگاه رازی، ۲ حوزه در دانشگاه صنعتی، پنج حوزه در دانشگاه آزاد اسلامی، ۵ حوزه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای، ۴ حوزه در دانشگاه پیام نور، و ۸ حوزه آموزش و پرورش اعلام کرد.

دادفر یادآور شد: ۸ حوزه دانشگاه رازی در پردیس مرکزی شامل دانشکده علوم پایه، مجتمع کلاسی، دانشکده اقتصاد و کارآفرینی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشکده تربیت بدنی، دانشکده برق و کامپیوتر، دانشکده نفت و پتروشیمی و دانشکده فنی و مهندسی و ۴ حوزه در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و دانشکده دامپزشکی، دبیرستان وابسته به دانشگاه دختران و پسران است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰