Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@05:28:04 GMT

رونق گردشگری بوشهر نیازمند جذب سرمایه گذار است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۴۰۶۶

رونق گردشگری بوشهر نیازمند جذب سرمایه گذار است

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز سه شنبه در بازدید مشترک همراه با شورا و شهرداری از ساحل بندر بوشهر افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ساخت و ایجاد مراکز تفریحی و گردشگری ضروری است و از دستگاه‌های ذیربط انتظار داریم همکاری لازم را در این زمینه انجام دهند.
وی بیان کرد: تسهیل‌گری دستگاه‌های ذیربط در ساخت شهربازی استاندارد و هتل پنج ستاره در بندر بوشهر نیز باید مورد اهتمام جدی واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گراوند اظهار داشت: از شهرداری و شورای اسلامی بوشهر نیز انتظار داریم شرایط لازم برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در ساحل بوشهر را فراهم کنند.
استاندار بوشهر ادامه داد: شهرداری بوشهر با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم برای استقبال و پذیرایی از گردشگران نوروزی آمادگی کامل داشته باشد.
وی افزود: در این ارتباط شهرداری علاوه بر شناسایی مشکلات و نقاط ضعف نوروز سال گذشته باید امسال آمادگی 100درصدی برای استقبال و پذیرایی از گردشگران خارجی را نیز داشته باشد.
در حاشیه این بازدید شهردار و رئیس شورای اسلامی بوشهر نیز توضیح های لازم در زمینه آمادگی شهرداری برای استقبال و پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی ارائه کردند.
7212/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استاندارد سرمایه گردشگران داخلی و خارجی گردشگران نوروزی گردشگری 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی

فرماندار شهرستان گرمی از تخصیص اعتبارات لازم در حوزه میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرمی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسین مولایی در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جزو اولویت‌های اول در شهرستان گرمی است و در سال‌های اخیر اعتبارات قابل توجهی را به این حوزه تخصیص داده‌ایم.

حسین مولایی افزود: امسال نیز در چند حوزه از جمله کاوش محوطه دیگه‌ور، برگزاری جشنواره‌ها و معرفی قابلیت‌ها، آموزش صنایع‌دستی، موزه گرمی و جاده‌های گردشگری اعتبارات لازم را برای حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اختصاص می‌دهیم.

دریاچه گیلارلو ظرفیت مهمی برای گردشگری شهرستان گرمی است

در ادامه این نشست حسن محمدی ادیب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: دریاچه گیلارلو در شهرستان گرمی ظرفیت مهمی برای گردشگری این منطقه است و با همکاری فرمانداری شهرستان و سایر نهادهای مرتبط می‌بایست یک جشنواره برای این منطقه تعریف شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: جشنواره‌ها نقش مهمی در دیده شدن و جذب سرمایه‌گذار برای منطقه دارند و لازم است که در شهرستان گرمی نیز جشنواره‌هایی برای معرفی ظرفیت‌های منطقه تعریف کنیم.

وی تاکید کرد: همچنین لازم است برای آموزش صنایع‌دستی، تولید محتوا برای معرفی ظرفیت‌ها و کاوش محوطه تپه دیگه‌ور نیز از اعتبارات شهرستانی اختصاص پیدا کند تا بتوانیم اقدامات مهمی را در این شهرستان انجام دهیم.

کد خبر 750878

دیگر خبرها

  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد