Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ تیم ملی فوتبال بانوان در مرحله دوم انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در قاره آسیا، با تیم‌های چین تایپه، فیلیپین و فلسطین هم گروه شده است. طبق مقررات AFC، یکی از تیم‌های هر گروه می‌تواند میزبانی یک دوره را در اختیار بگیرد که فلسطین از قبل برای این مسابقات میزبان شده است.

فلسطین در بخش‌های اشغالی میزبان این مسابقات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این فلسطین در مرحله نخست انتخابی المپیک در آسیا هم میزبان بود که بازی‌های گروه مربوط به فلسطین در شهرک الرام در استان قدس (اورشلیم) از نواحی فلسطین اشغالی برگزار شد.

با این حساب و در حالی که حدود ۵۰ روز تا شروع مسابقات باقی مانده، محل برگزاری مسابقات در سایت AFC بصورت رسمی درج نشده، ولی انتظار می‌رود این کشور هم‌چنان در ورزشگاه فیصل الحسینی الرام میزبان باشد که در این صورت بحران جدی برای ورزش ایران ایجاد خواهد شد.

طبق قوانین داخلی ایران، هیچ ایرانی حق سفر به سرزمین‌های اشغالی را ندارد.  
در صورت میزبانی فلسطین در شهر الرام، تیم ملی ایران در صورت حضور در این رقابت‌ها باید به الرام سفر کند، اما در طول ۴۰ سال گذشته پس از انقلاب اسلامی، هیچ فرد یا گروهی از ایران به فلسطین اشغالی سفر نکرده و به نظر می‌رسد که تیم ملی بانوان ایران نیز راهی جز انصراف از رقابت‌ها و وداع با المپیک ۲۰۲۰ ندارد.

این مسابقات از ۲۰ فروردین تا ۲۸ فروردین ۹۸ برگزار خواهد شد.

تنها راه چاره ایران هماهنگی با کنفدراسیون فوتبال آسیا و گرفتن میزبانی از فلسطین یا انتقال شهر و کشور میزبان به کشور ثالث باشد.

باید دید مسؤولان فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان و مسؤولان تیم ملی بانوان چه واکنشی به این اتفاق خواهند داشت و چه سرنوشتی در انتظار تیم ملی ایران خواهد بود؟

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تیم ملی فوتبال بانوان فلسطین مقررات AFC

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بین المللی تنیس ساحلی در دو بخش آقایان و بانوان در کیش برگزار می‌شود.

بیست و نه تیم در بخش مردان و پانزده تیم در بخش بانوان در این رقابت‌ها حضور دارند.

با موافقت فدراسیون جهانی، ایران و به میزبانی کیش برای نخستین‌بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی است.

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور