Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@22:17:36 GMT

«دختر شیطان» اجازه پخش گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۴۲۸۱

«دختر شیطان» اجازه پخش گرفت

فیلم سینمایی «دختر شیطان» پروانه نمایش گرفت. این فیلم برای اکران نوروزی درخواست داده است.

به گزارش صدای ایران از بانی فیلم، قربان محمدپور ضمن اعلام این خبر به بانی فیلم گفت: با دریافت پروانه نمایش، امور مربوط به تبلیغات و آماده سازی اکران نوروزی را در دستور کار قرار داده ایم و امیدواریم فیلم در این تایم روی پرده رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم سینمایی بعد از «سلام بمبئی» دومین فیلم مشترک ایران ‌و هند محسوب می شود. فکر می کنم قرارداد سرگروه فیلم نیز هفته آینده بسته شود.

این فیلمساز افزود: تمام برنامه ریزی های ما برای اکران نوروزی این فیلم است، ولی اگر احیاناً در آن مقطع فرصت اکران پیش نیاید، به نظرم اکران عید فطر می تواند بهترین زمان باشد. بزودی دلشاد شیخ آهنگساز هندی فیلم هم به ایارن می آید تا آخرین مراحل ضبط موسیقی را انجام دهیم.

حمید فرخ نژاد، ایشا روات، جکی شروف، گلشن گروور، سیمران میشکروتی، محمدرضا شریفی نیا و فردین حفیظی از بازیگران اصلی فیلم بوده اند.

«دختر شیطان» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی قربان محمدپور اواخر اسفند پارسال تا اوایل امسال جلوی دوربین رفت.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دختر شیطان زمان اکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از امشب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.
در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • (تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»