Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

فرماندار خوانسار با تاکید بر اینکه اگر پروژه تونل خوانسار به بوئین میاندشت، متوقف بماند و ادامه طرح به سال آتی موکول شود، خسارت های مالی زیادی به بیت المال وارد خواهد شد، گفت: ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام و اجرای لاینینگ این تونل نیاز است اما عملیات اجرایی تونل متوقف است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل ازخبرگزاری شبستان، منصور کمالی (دوشنبه، 29 بهمن) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۲۷ میلیارد تومان برای تونل خوانسار به بوئین میاندشت تاکنون هزینه شده است، گفت: 12 میلیارد تومان برای اتمام و اجرای لاینینگ آن اعتبار نیاز است که به دلیل عدم تسویه بدهی پیشین، عملیات اجرایی تونل متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خوانسار بیان کرد: مذاکراتی با مدیر عامل مؤسسه جوادالائمه قرارگاه سازندگی با هدف پایان یافتن پروژه تونل خوانسار-بویین میاندشت انجام شد و این موسسه پذیرفت که با قیمت قرار داد قبلی و بدون اعمال تعدیل اتمام پروژه را انجام دهد و ما هم قول دادیم که هر چه سریعتر جذب اعتبار پروژه را پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه 2 راهکار برای تامین اعتبارات مورد نیاز پروژه پیشنهاد شده است، ادامه داد: واگذاری زمین در خوانسار به مؤسسه جوادالائمه برای انبوه سازی یکی از راهکارها است و در صورتی که سازمان ملی مسکن و زمین، با این پیشنهاد موافقت کند، هم پروژه تونل پایان می یابد و هم قیمت مسکن در خوانسار با عرضه  انبوه، کاهش خواهد داشت.

کمالی پایدار کردن ردیف اعتباری ویژه برای تونل در سفر استانی رییس جمهور را راهکار دوم برای پرداخت بدهی‌های دولت به موسسه دانست که با تامین اعتبار آن، کارگاه تونل را هر چه سریعتر فعال خواهد شد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: در اجرای این طرح سراسری که از اردیبهشت امسال آغاز شده ، یارانه‌ مضاعف ۶۰۰ هزار تومانی ،ماهانه به ازای هر فرزند کمتر از دو سال دهک های ۱ تا ۳ جامعه تعلق می گیرد.
میثم مداحی افزود: در اجرای طرح یسنا، اعتبار خرید رایگان به حساب سرپرست خانوار واریز می شود و مشمولان با یکی از کارت های بانکی سرپرست خانوار می توانند از این بسته حمایتی استفاده کنند.
وی ادامه داد: مشمولان می توانند از بسته های بهداشتی و غذایی (۱۱ قلم کالای اساسی) برای خرید استفاده کنند.
مداحی با بیان اینکه بیش از ۲۲۰ هزار فروشگاه در کشور طرف قرارداد طرح ملی یاوران سلامت نوزادان ایرانی هستند ، افزود: بیش از هشت هزار و ۱۰۰ فروشگاه در استان اصفهان در این طرح به مردم خدمات ارائه می دهند.
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی افزود: اگر مشمولان اعتبار ماهانه خود را تا پایان ماه استفاده نکنند، برای ماه قبل قابل استفاده نیست، و از طرفی مشمولان می توانند تدریجی در مدت یک ماه از این اعتبار حمایتی استفاده کنند.
حدود یک میلیون مادر دارای فرزند کمتر از دوسال در کشور مشمول طرح یسنا هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • حال و هوای ابری و بارانی جاده بوئین میاندشت به روایت فیلم
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • جزئیات ابرپروژه سد و نیروگاه «اومااویا» در سریلانکا
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • طرح کنترل کوچ ومدیریت چرای دام تا پایان اردیبهشت