Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه خون شهدای مدافع وطن مطلع الفجر چله دوم و دهه پنجم انقلاب است، گفت: ما وارد مرحله جدیدی از انقلاب شدیم و خون شهدا ذخیره و مهمات ملت ما برای آزادی راه قدس است. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی شامگاه دوشنبه در مراسم یادبود شهدای مدافع حریم انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهدای حریم انقلاب طعم شیرین آزادی، استقلال و حاکمیت اسلام را نچشیدند و همه را تقدیم ما کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهدایی که با اخلاص جوانی خود را وقف حاکمیت دین خدا، اشرار، امنیت و نظام اسلامی کردند‌.

وی با بیان اینکه سازمان‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و نوکرهای آنان در منطقه هستند که دغدغه پول، اسلحه، مواد اولیه و اطلاعات ندارند، افزود: مقابله با عملیات تروریستی متصل به سازمان جاسوسی آمریکا و صهیونیست کار سختی است که جوانان مدافع وطن انجام می‌دهند.

روایت سردار نقدی از زمینه سازی صهیونیست‌ها برای فرار از منطقه و زمین خواری در آمریکای لاتینسردار نقدی: بیانیه «گام دوم انقلاب» برای نسل جدید راهبردی استکاشان|مراسم گرامیداشت شهدای مدافع امنیت به روایت تصویر

نقدی با اشاره به اینکه امنیت یک نعمت پوشیده و ناشناخته است، بیان کرد: جوانان در مرزها ایثار می‌کنند تا در امنیت باشیم و دشمن از جنایت خود دست بر نمی‌دارد و باید ماهیت کسانی را که علیه بسیج و سپاه حرف می‌زنند را بدانیم‌.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران روحیه شهادت طلبی را عامل مهم غلبه بر مشکلات و سختی ها دانست و افزود: مردم کشور از طاغوت نترسیدند و در حالی که هیچ امکانات و تجهیزاتی در اختیار نداشتند با تقدیم جان خود توانستند به رهبری امام راحل انقلاب اسلامی را به ثمر برسانند و پس از آن نیز در این مسیر ایستادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه امنیت یک نعمت پوشیده و ناشناخته است بیان کرد: جوانان در مرزها ایثار می‌کنند تا در امنیت باشیم و دشمن از جنایت خود دست بر نمی‌دارد و باید ماهیت کسانی را که علیه بسیج و سپاه حرف می‌زنند را بدانیم .

سردار نقدی خون شهدا را مطلع الفجر چله دوم انقلاب و دهه پنجم انقلاب دانست و عنوان کرد:  بنا به فرموده رهبری چله دوم انقلاب، چله تمدن سازی و آمادگی برای ظهور ولی الله اعظم است دشمن کور خوانده و با این جنایت‌ها قبر خود را می‌کند و در همین حادثه هزاران جوان شهادت طلب در بین مردم متولد شدند. 

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در ادامه گفت: ملت پرورش یافته مکتب اهل بیت و ولایت فقیه با فشارهای نفوذی‌ها و کارشکنی در زندگی مردم عقب‌نشینی نمی‌کند و تسلیم استکبار نمی‌شود و با صلابت تا آخر می‌ایستد. 

وی راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی را مقابله با تروریست‌ها دانست و خاطر نشان کرد:  برای ادامه مسیر و حل مشکلات  ناامنی و اقتصادی باید در زمان انتخابات به کسانی رأی بدهیم که با آرمان‌های انقلاب همراه هستند و چشم به دست بیگانگان نداشته باشند برای استقلال در اقتصاد باید همان روش در جنگ و دیپلماسی عزت مندانه در مقابل تروریست ها داشته باشیم‌.

انتهای پیام/ش

R7845/P/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید قاسم قریشی پیش از ظهر دوشنبه در آئین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری و مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، گفت: نگاه پاسداران در انجام رسالت پاسداری به پیمانی که با خدا بسته‌اند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما الگویش امام حسین علیه السلام و پاسداران و بسیجیان ما هم مولایش امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام است و به همین دلیل پاسداری از انقلاب و اسلام ناب محمدی دارای تقدس ا ست.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با مقایسه پیشرفت‌های اساسی در حوزه‌های مختلف علم و فن آوری، سلول‌های بنیادی، قدرت دفاعی و بازدارندگی، سدسازی و داروسازی، پزشکی و سلامت، و …، اظهار کرد: دلایل افتخار به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دو رکن مهم شامل؛ توان دفاعی مادی و معنوی است. از وابستگی مطلق در تسلیحات نظامی قبل از انقلاب به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

سردار قریشی، تصریح کرد: نقش اعتقاد راسخ و معنویت برخاسته از دین عامل مهم در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

سپاه و بسیج بر پایه معنویت بنا شده است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این همایش با اشاره به فراگیر شدن بُعد معنویت در اقصی نقاط دنیا، اظهار کرد: شاخص‌های زندگی سیاسی و معنوی شهید مطهری یکی از الگوهای ما به شمار می‌روند.

سردار علی محمد اکبری افزود: سپاه و بسیج بر پایه معنویت و اصول توکل به خدا، توسل به ائمه و ولایتمداری و ولایت پذیری بنا شده‌اند.

شایان ذکر است؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر هم با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری گفت: تقویت مبانی اعتقادی و سیاسی از تأکیدات امامین انقلاب به آحاد جامعه بویژه نیروهای مسلح و پاسداران و بسیجیان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: سند تحول مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج ابلاغ شده و در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر؛ پخش کلیپ از عملکرد مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه استان و تجلیل از مربیان عقیدتی، سیاسی، آموزش نظامی، بهداشت و سلامت، قرآن و… از برنامه‌های این همایش در مجتمع لاله شهرکرد بود که با تقدیر از مربیان پیشکسوت پایان یافت.

کد خبر 6092031

دیگر خبرها

  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند