Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: در ثبت نام در آزمون دکتری سال ۹۸ تعداد ۱۹۶ هزر ۴۳۷ نفر ثبت نام کرده اند.

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان درباره آخرین آمار ثبت نام کنندگان در آزمون دکتری نیمه متمرکز ورودی  ۹۸ سال گفت:در ثبت نام در آزمون دکتری سال ۹۸ تعداد ۱۹۶ هزر ۴۳۷ نفر ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه بیان کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده کارت شرکت در آزمون از ساعت ۱۱ امروز ۳۰ بهمن ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان باید از امروز تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۲ اسفند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت پرینت کارت و برگ راهنمای مربوط اقدام کنند.

توکلی افزود: آزمون دکتری نیمه متمرکز ورودی ۹۸ در ۷ گروه آموزشی و ۲۴۵ کد رشته برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگران دانشگاه ها، پیام نور، موسسات غیر انتفاعی و ظرفیت مازاد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در صبح روز جمعه ۳ اسفند ۹۷ در ۵۸ شهرستان و ۱۰۴ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در جلسه آزمون به کلیه داوطلبان دو بسته نایلونی داده خواهد شد بسته اول دروس اختصاصی و بسته دوم حاوی سوالات آزمون دروس استعداد تحصیلی و زبان انگلیسی عمومی می‌باشد که داوطلبان باید نسبت به پاسخوگویی سوالات در پاسخنامه اقدام کنند. تعداد سوالات دروس اختصاصی مندرج در دفترچه شماره ۱ آزمون هر یک از کد رشته‌های امتحانی و زمان پاسخگویی به آن‌ها به شررح جدول مندرج در صفحه ۲ برگه راهنمای شرکت در آزمون می‌باشد؛ که این اطلاعات همراه با کارت ورود به جلسه بر روی سایت قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسین توکلی سازمان سنجش دکتری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳

علیرضا کریمیان از انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب در آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی ضمن بیان این مطلب تاکید کرد: برای انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ بیش از ۸۹ هزار داوطلب انتخاب رشته و نسبت به اعمال اصلاحات جدید در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اقدام کرده اند و این آمار شامل انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیست.

کریمیان در ادامه تصریح کرد: تعداد ۱۵۱ هزار۶۴۳داوطلب در آزمون دکتری نیمه متمرکز دانشگاه‌ها شرکت کردند که تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفر در آزمون دکتری ۱۴۰۳مجاز به انتخاب رشته شده‌اند ۶۸۷۶۵ نفر مرد و ۵۶۴۰۹ نفر زن هستند.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: اسامی معرفی شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و ...) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

کریمیان در پایان گفت: نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی شهریور ماه اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • نوزدهمین آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن در بوشهر برگزار شد
  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • رقابت بیش از ۹ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان
  • افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود