Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عبدالکریم گراوند دوشنبه‌شب در بازدید از ساحل بندر بوشهر اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ساخت و ایجاد مراکز تفریحی و گردشگری امری لازم و ضروری است و از دستگاه‌های ذیربط انتظار داریم همکاری لازم را داشته باشند.

 وی خواستار تسهیل‌گری دستگاه‌های ذیربط در ساخت شهربازی استاندارد و هتل پنج ستاره در بندر بوشهر شد و خاطرنشان کرد: از شهرداری و شورای اسلامی بوشهر انتظار داریم شرایط لازم برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در ساحل بوشهر را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استاندار بوشهر خواستار آمادگی صددرصدی شهرداری بوشهر برای استقبال و پذیرایی از گردشگران نوروزی شد و گفت: شهرداری ضمن شناسایی مشکلات و نقاط ضعف نوروز سال گذشته، امسال آمادگی صددرصدی برای استقبال و پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی را داشته باشد.

شهردار و رئیس شورای اسلامی بوشهر نیز توضیحات لازم در زمینه آمادگی شهرداری برای استقبال و پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی ارائه کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان بوشهر بخش خصوصی سرمایه گردشگران نوروزی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی از ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی توسط دفتر ویژه نمایندگی سرمایه‌گذاران خارجی فراجا استان در پنج ماه گذشته خبر داد.

سیدحامد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره عملکرد دفتر نمایندگی ویژه سرمایه‌گذاران خارجی فراجا خراسان رضوی که سال گذشته با هدف سهولت در ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران در حوزه فراجا در خراسان رضوی افتتاح شد، اظهار کرد: به‌دلیل تعداد بالای سرمایه‌گذاران خارجی در خراسان رضوی، افتتاح این مرکز از آبان‌ ماه سال گذشته مورد استقبال سرمایه‌گذاران خارجی قرار گرفت. در این دفتر، خدماتی از جمله صدور و تمدید مجوز اقامت و خروج و مراجعت کثیر سرمایه‌گذاران، مجوز اقامت و خروج کارشناسان سرمایه‌گذار و خروج قطعی و تمدید روادید کارشناسان سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

وی همچنین توضیح داد: مجوز اقامت سرمایه‌گذاران نسبت به ثبت سرمایه به‌صورت شش ماهه، یک ساله، سه ساله و پنج ساله با درج مهر ماده ۳۵ انجام می‌شود.

او با اشاره به عملکرد دفتر نمایندگی ویژه سرمایه‌گذاران خارجی خراسان رضوی از ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ گفت: در این مدت، به ۷۲۱ سرمایه‌گذار خدمات مختلفی ارائه شده است. در این مدت، صدور مجوز تمدید اقامت شش ماهه سرمایه‌گذاران ۹۳ مورد به میزان ۱۳ درصد از مجموع کل، صدور و تمدید مجوز اقامت یک ساله برای سرمایه‌گذاران ۲۹۴ مورد به میزان ۴۴ درصد، صدور و تمدید اقامت سه ساله برای سرمایه‌گذاران به تعداد ۶۰ مورد به میزان هشت درصد، صدور مجوز خروج و مراجعت کثیر کارشناس ۷۱ مورد به میزان ۱۰ درصد، تمدید روادید به تعداد ۷۹ مورد و به میزان ۱۱ درصد، صدور مجوز اقامت یک ساله و خروج و مراجعت کثیر کارشناس به تعداد ۹۹ مورد و به میزان ۱۴ درصد و صدور خروج قطعی سرمایه‌گذاران به تعداد ۲۵ مورد و به میزان سه درصد از مجموع کل بوده است. 

دفتر نمایندگی ویژه سرمایه‌گذاران خارجی فراجا خراسان رضوی سال گذشته در مراسمی با حضور رئیس سازمان اطلاعات فراجا افتتاح شد و اختیار ارائه خدمات موضوع آیین‌نامه ماده ۳۵ قانون تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه نیروی انتظامی اعم از صدور مجوز اقامت، روادید و سایر خدمات قابل ارائه به سرمایه‌گذاران خارجی، خانواده سرمایه‌گذار و افراد تحت تکفل سرمایه‌گذار (پدر، مادر، خواهر، برادر)، مدیران، کارشناسان خارجی و بستگان درجه یک آن‌ها و خدمات مشابه برای فعالان اقتصادی در مشهد به این دفتر ویژه تفویض شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم