Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، پس از تعطیلی چند هفته‌ای لیگ برتر فوتبال استان قم، نیم فصل دوم این رقابت‌ها ادامه یافت و هفته نهم این پیکار‌ها دوشنبه شب به پایان رسید تا تیم سوهان محمد به صدر جدول رده بندی برسد.

در بازی‌های برگزار شده در زمین چمن ورزشگاه شهید حیدریان تیم فوتبال سوهان محمد در دیدار برابر تیم قعرنشین پیروزان ۳ بر یک به پیروزی رسید و به لطف این برد و همچنین توقف تیم سرخ پوشان برابر هما صدرنشین این رقابت‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم سرخ پوشان در دیدار برابر هما با تساوی بدون گل متوقف شد تا با سقوط به رده دوم در فاصله یک امتیازی و در تعقیب تیم صدرنشین سوهان محمد قرار گیرد و هما نیز در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قم ایستاد.

تیم عقاب که در بازی‌های اخیر امتیازات زیادی را از دست داده است این بار برابر پیام به تساوی یک بر یک رسید تا فاصله این تیم با صدر جدول به ۵ امتیاز افزایش یابد و شانس این تیم برای قهرمانی باز هم کمتر شود.

مهام پلیمر دیگر تیم پیروزی این هفته بود که موفق شد ۳ بر یک وحدت شریف را شکست دهد. در جدول سوهان محمد ۲۰ و سرخ پوشان ۱۹ امتیازی و در رده‌های اول و دوم قرار دارند و عقاب و مهام پلیمر با ۱۵ و ۱۳ امتیاز سوم و چهارم هستند.

در انتهای جدول وضعیت تیم قعرنشین پیروزان بحرانی است و وحدت شریف، تیم ماقبل جدول نیز وضعیت خوبی را سپری نمی‌کند.

انتهای پیام/الف

تیم فوتبال سوهان محمد به صدر جدول لیگ برتر فوتبال قم صعود کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف

ایسنا/خوزستان تیم های نفت مسجدسلیمان و ملی‌حفاری به فینال لیگ برتر گلف ایران صعود کردند.

ابوذر شجاعی رییس هیات گلف مسجدسلیمان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: نیمه نهایی لیگ برتر گلف ایران، پنجشنبه و جمعه این هفته بین تیم های نفت مسجدسلیمان و سورتمه تهران و نیز ملی حفاری  و آیلند تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: این مرحله پس از رقابتی سخت و نفس گیر با  پیروزی نفت مسجدسلیمان و ملی حفاری به پایان رسید و دو نماینده خوزستان فینالیست شدند. 

شجاعی با تمجید از عملکرد تیم های گلف نفت مسجدسلیمان و ملی حفاری، عنوان کرد: این مسابقات با حضور ۱۰ تیم باشگاههای برتر کشور به صورت رفت و برگشت طی مدت زمان ۸ ماه برگزار شد که خوشبختانه خوزستانی ها مثل همیشه خوش درخشیده‌اند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور