Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

 علی علی‌پور پس از ضربه چیپش که منجر به صعود سرخ‌پوشان به نیمه نهایی جام حذفی شد، در اینستاگرام خود نوشت:

ممنون از همه هوادارا که تو این سرما حمایتمون کردین پرسپولیس اصن به فکر چیپ زدن نبودم، چون من حتی تو تمرینات هم چیپ نمیزنم فقط به این خاطر این کار رو کردم که خوشحالی بعد از پنالتی دوست خوبم بهنام برزای بازیکن پدیده، هم من و هم بچه‌های تیم و مخصوصاً هوادارامونو ناراحت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضربه چیپ علی‌پور به تیم گل‌محمدی یادآور ضربه چیپ یحیی به چین شد.

14 سال پیش تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۰۴ آسیا مغلوب چین شد و از راهیابی به فینال بازماند. پنالتی تعیین کننده آن دیدار را یحیی گل محمدی به صورت چیپ زد که دروازه بان چین آن را مهار و تیمش را ۴-۳ برنده کرد و چینی‌ها راهی فینال شدند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نیمه نهایی جام حذفی سرما پرسپولیس چین تیم ملی ایران نیمه نهایی یحیی گل محمدی دروازه بان پرسپولیس چین دروازه بان نیمه نهایی جام حذفی یحیی گل محمدی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی

به گزارش"ورزش‌سه"، تیم ملی امروز از ساعت ۱۷:۳۰ به  وقت تهران در استادیوم «بانکوک آره‌نا» مقابل ازبکستان صف‌آرایی می‌کند و در صورت پیروزی به فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند صعود خواهند کرد.

جلسه فنی پیش از مصاف با ازبکستان دقایقی پیش برگزار شد و در ابتدای این جلسه شهاب سفال‌منش دستیار اول شمسایی، سبک بازی ازبکستان، شیوه ایجاد موقعیت حریف، مهارت‌های دفاعی و نکات فنی در خصوص تاکتیک‌های مهار را با بازیکنان در میان گذاشت.

در ادامه هم وحید شمسایی سرمربی تیم ملی با بررسی روند صعود ازبکستان و تحلیل چالش‌های گذشته و پیش رو گفت: «ما ایرانیم و حق اشتباه در این گذرگاه را نداریم، با بالاترین تمرکز درون زمین می‌رویم و حرفمان را توی زمین می‌زنیم.»
ایران در 4 بازی قبلی موفق به شکست افغانستان، بحرین، کویت و قرقیزستان شده و حالا پس از کسب سهمیه جام جهانی به دنبال قهرمانی آسیا است.

دیگر خبرها

  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • کامبک آلومینیوم ناکام ماند ؛ انتقام به سبک اوسمار | چهار شلیک قرمز برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها