Web Analytics Made Easy - Statcounter

 شمس الله شریعت نژاد  عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص ذخیره سازی میوه شب عید، گفت: در سال جاری دولت تلاش کرده تا 40 هزار تن مرکبات را با سقف قیمتی 3 هزار و 100 تومان خریداری کند.

مرکبات شب عید با حداقل قیمت 2 هزار و 800تومان خریداری شد

نماینده مردم رامسر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حداقل مبلغ پرداختی برای خرید مرکبات به منظور ذخیره سازی شب عید 2 هزار و 800 است، تصریح کرد: تعاونی روستایی استان‌ها مامور شده‌اند تا میوه مورد نیاز  شب عید را ذخیره سازی کنند، در کنار مرکبات سیب نیز ذخیره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادرات مرکبات وضعیت مطلوبی دارد

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سال جاری باتوجه به اینکه فضای صادراتی کشور مهیا بوده کشاورزان از جمله باغداران مرکبات وضعیت مطلوبی دارند، ادامه داد: در فصل برداشت قیمت مرکبات وضعیت مناسبی نداشت اما در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش قیمت بودیم، در حال حاضر قیمت مرکبات برای تولیدکننده و صادرکننده صرفه اقتصادی دارد.

40هزار تن مرکبات مورد نیاز شب عید ذخیره شد

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه دولت در فصل برداشت و زمانی‌که قیمت محصولات مناسب بود اقدام به خرید به منظور ذخیره سازی مرکبات شب عید کرد، خاطرنشان کرد: بنا بر گزارش‌های دریافتی دولت میزان 40 هزار تن مرکبات مورد نیاز شب عید را ذخیره کرده و از این نظر جای نکرانی وجود ندارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی دولت مرکبات شب عید شورای اسلامی نماینده مردم در مجلس افزایش قیمت مجلس شورای مرکبات ذخیره بازار شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد

دریافت 36 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6097467

دیگر خبرها

  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • راند دوم
  • دانشمندان به کمک نمک، سوپر باتری ارزان قیمت ساختند
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • شورای نگهبان نسبت به مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشت
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند