Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مقامات وزارت دادگستری آمریکا اظهار کرد، انتظار می‌رود معاون دادستان کل این کشور که شورایی ویژه برای تحقیقات درباره ارتباط احتمالی میان روسیه و کمپین ترامپ تشکیل داد، اواسط ماه مارس کناره‌گیری کند.

به گزارش ایسنا، پیش‌بینی می‌شود که راد روزنستاین، معاون دادستان کل آمریکا مدت کوتاهی پس از آغاز به کار ویلیام بار، دادستان کل جدید آمریکا از سمت خود کناره‌گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام وزارت دادگستری گفت، کناره‌گیری روزنستاین با اتهامات مطرح شده در این باره که او در نظر داشته در دیدار با ترامپ به خود رکوردر وصل کند یا قصد داشته با استفاده از متمم بیست و پنجم قانون اساسی آمریکا رئیس جمهور را از سمت خود برکنار کند، ارتباطی ندارد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، روزنستاین که دومین مقام ارشد وزارت دادگستری است در ماه مه سال ۲۰۱۷ رابرت مولر را به عنوان بازرس ویژه رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا منصوب کرد.

روزنستاین که یک جمهوری‌خواه است این تصمیم را به دنبال کناره‌گیری جف سشنز، دادستان کل وقت از این پرونده اتخاذ کرد که خود را فاقد صلاحیت رسیدگی به آن دانست.

با اعلام مت ویتاکر به عنوان دادستان کل موقت از سوی دونالد ترامپ در روز هفتم نوامبر، روزنستاین نظارت بر تحقیقات مولر را متوقف کرد.

اکنون ویلیام بار نظارت بر این تحقیقات را بر عهده دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومینوی کناره گیری‌ها در ارتش رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محافل صهیونیستی معتقدند استعفای آهارون حالیوا رئیس اداره اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی بر عرصه سیاسی و امنیتی این رژیم سایه افکنده است. استعفای مقامات این رژیم در پی عملیات طوفان الاقصی، ادامه خواهد یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دادستان جورجیا: دانشجویان را سرکوب کنید
  • حمایت دادستان جورجیا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • دومینوی کناره گیری‌ها در ارتش رژیم صهیونیستی
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد