Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت‌الله مکارم‌شیرازی مرجع تقلید شیعیان در دیدار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و هیئت همراه، بر لزوم درک و شناخت شرایط حساس و خاص کشور تأکید کرد و گفت: باید شرایط سخت کشور را توأم با امیدواری دادن به مردم به‌درستی تبیین کنیم و درعین‌حال بدانیم که راه برگشتی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مذاکره با دشمنان را بی‌فایده توصیف کرد و گفت: آن‌ها یک روز، هسته‌ای را بهانه می‌کنند، روز دیگر دم از حقوق بشر می‌زنند و روزی دیگر نیز موضوع فلسطین و اسرائیل را پیش خواهند کشید.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه باید بدانیم بهانه‌جویی‌های دشمنان تمامی ندارد، ابراز کرد: تعجب می‌کنیم از کسانی که در گوشه و کنار از مذاکره دم می‌زنند، اما به این واقعیات توجه ندارند که آن‌ها هرروز موضوع جدیدی را بهانه می‌کنند و خواسته‌هایشان نیز تمامی ندارد.

آیت‌الله مکارم شیرازی تنها راه در برابر دشمنان را مقاومت و پایداری دانسته و افزود: قرآن کریم تصریح می‌کند «و اعدوا لهم ما استطعتم من قوة و من رباط الخیل ترهبون به عدو الله و عدوکم» این آیه شریفه به ما نشان می‌دهد که باید روزبه‌روز به لحاظ دفاعی و نظامی آمادگی خود را بالا ببریم و تجهیزات خود را به روز کنیم تا دشمن از حمله به ما بترسد.

وی ادامه داد: به دلیل همین اقتدار و توانمندی ما است که دشمنان امروز گزینه نظامی را فراموش کرده‌اند، متوسل شدن دشمنان به تروریست‌ها و انجام حرکات مذبوحانه همچون حادثه اخیر در سیستان و بلوچستان ذلیلانه‌ترین راه است.

استاد برجسته حوزه علمیه با تأکید بر اینکه ما هم باید قوی شویم و هم اقتدار خود را به رخ دشمنان بکشانیم، تصریح کرد: ما دنبال حمله به هیچ کشوری نیستم، جنگ‌طلب و توسعه‌طلب هم نیستیم؛ اما برای حفظ و دفاع از خود این تجهیزات و بیش از آن را لازم داریم.

وی حفظ اقتدار دفاعی و نظامی را دارای منشأ قرآنی و روایی دانسته و دراین‌باره توصیه‌های مهمی خطاب به مسئولان ستاد کل نیرو‌های مسلح ارائه کرد.

مرجع تقلید شیعیان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن جنایت تروریست‌ها در سیستان و بلوچستان و ابراز تأسف از شهادت شماری از پاسداران، بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی و نیز کاهش تلفات تأکید کرد.

وی بر لزوم اطلاع‌رسانی دستاورد‌ها و فعالیت‌های نیرو‌های مسلح تأکید کرد و گفت: این خبر رسانی باعث می‌شود که هم مردم امیدوار شوند و هم حساب کار دست دشمنان بیاید.

انتهای پیام/الف

مذاکره با دشمنان بی‌فایده است؛ باید بدانیم بهانه‌جویی‌های دشمنان تمامی ندارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراجع تقلید سخن بزرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران

فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از 40 روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • آخوندی: نزاع از درون ما را پوک و از بیرون ما را بی آبرو می کند | نادعلی: به عنوان شورا پشت کارمندان هستیم
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است