Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-05@22:00:27 GMT

توصیه آیت‌الله مکارم‌ به سرلشکر باقری

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۶۰۱۱

صراط:

به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله مکارم‌شیرازی در دیدار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و هیئت همراه، بر لزوم درک و شناخت شرایط حساس و خاص کشور تأکید و اظهار داشت: باید شرایط سخت کشور را توأم با امیدواری دادن به مردم به‌درستی تبیین کنیم و درعین‌حال بدانیم که راه برگشتی نداریم.

وی مذاکره با دشمنان را بی‌فایده توصیف کرد و گفت: آنها یک روز، هسته‌ای را بهانه می‌کنند، روز دیگر دم از حقوق بشر می‌زنند و روزی دیگر نیز موضوع فلسطین و اسرائیل را پیش خواهند کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه باید بدانیم بهانه‌جویی‌های دشمنان تمامی ندارد، ابراز کرد: تعجب می‌کنیم از کسانی که در گوشه و کنار از مذاکره دم می‌زنند، اما به این واقعیات توجه ندارند که آنها هرروز موضوع جدیدی را بهانه می‌کنند و خواسته‌هایشان نیز تمامی ندارد.

آیت‌الله مکارم شیرازی تنها راه در برابر دشمنان را مقاومت و پایداری دانسته و افزود: قرآن کریم تصریح می‌کند «و اعدوا لهم ما استطعتم من قوة و من رباط الخیل ترهبون به عدو الله و عدوکم» این آیه شریفه به ما نشان می‌دهد که باید روزبه‌روز به لحاظ دفاعی و نظامی آمادگی خود را بالا ببریم و تجهیزات خود را به روز کنیم تا دشمن از حمله به ما بترسد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل همین اقتدار و توانمندی ما است که دشمنان امروز گزینه نظامی را فراموش کرده‌اند، متوسل شدن دشمنان به تروریست‌ها و انجام حرکات مذبوحانه همچون حادثه اخیر در سیستان و بلوچستان ذلیلانه ترین راه است.

استاد برجسته حوزه علمیه با تأکید بر اینکه ما هم باید قوی شویم و هم اقتدار خود را به رخ دشمنان بکشانیم، تصریح کرد: ما دنبال حمله به هیچ کشوری نیستم، جنگ‌طلب و توسعه‌طلب هم نیستیم؛ اما برای حفظ و دفاع از خود این تجهیزات و بیش از آن را لازم داریم.

وی حفظ اقتدار دفاعی و نظامی را دارای منشأ قرآنی و روایی دانسته و دراین‌باره توصیه‌های مهمی خطاب به مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح ارائه کرد.

مرجع تقلید شیعیان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن جنایت تروریست‌ها در سیستان و بلوچستان و ابراز تأسف از شهادت شماری از پاسداران، بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی و نیز کاهش تلفات تأکید کرد.

وی بر لزوم اطلاع‌رسانی دستاوردها و فعالیت‌های نیروهای مسلح تأکید کرد و گفت: این خبر رسانی باعث می‌شود که هم مردم امیدوار شوند و هم حساب کار دست دشمنان بیاید.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آیت الله مکارم سرلشکر باقری صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد

توپخانه رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه وادی اللبونه در مجاورت شهرک ناقوره را بمباران کرد.

به گزارش مشرق، منابع خبری از حملات بامدادی صهیونیست‌ها به مناطقی در جنوب لبنان خبر داد.

شبکه خبری المیادین بامداد یکشنبه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی با توپخانه سنگین منطقه اللبونه در اطراف شهرک ناقوره واقع در جنوب لبنان را بمباران کرد.

پیشتر نیز مقاومت اسلامی لبنان بعد از ظهر دیروز (شنبه) مرکز نظامی صهیونیست‌ها در الراهب و سایت جاسوسی و نظامی المطله را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • چالش اصلی اسرائیل با حزب الله لبنان چیست؟
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • روایتی از سرگذشت عماد مغنیه + فیلم
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • (ویدئو) هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • انتشارات صهبا از کتاب جدید با نام «حدیث مکارم الاخلاق» رونمایی کرد
  • تصاویر حمله موشکی حزب الله به شهرک نظامی شتولا