Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی کتاب «محمد(ص) مثل گل بود» به فرانسه ترجمه و منتشر شد.

به گزارش قدس آنلاین، با توجه به اهانت‌های مکرر جهان غرب به پیامبر مکرم اسلام(ص) و نیاز روز افزون کودکان و نوجوانان اروپایی به آشنایی با سیره و سبک زندگی ایشان، مدیریت زائرین غیرایرانی آستان قدس رضوی کتاب «محمد(ص) مثل گل بود» را با هدف آموزش سبک زندگی پیامبر اسلام(ص) به زبان فرانسه منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب تألیف حجت الاسلام غلامرضا حیدری ابهری است که با ترجمه ریحانه ابراهیمی و ویراستاری بنسمیل صدری (از اساتید دانشگاه سوربن فرانسه) به صورت افتخاری به چاپ رسیده است.

در این اثر نویسنده به عظمت ابعاد مختلف زندگی پیامبر اعظم(ص) در جنبه های عبادی، فردی، خانوادگی، اجتماعی، بهداشتی و ... در قالب ۴۰ سؤال پرداخته و با توجه به سیره پیامبر رحمت به آنها پاسخ داده است.

این در حالی است که کتاب «محمد(ص) مثل گل بود» یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال‌های اخیر در حوزه کودک و نوجوان بوده که تاکنون بیش از ۲۴۰ هزار نسخه از آن راهی کتابفروشی‌ها شده است و مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی در نوبت اول در تیراژ ۱۰۰۰جلد و در قطع خشتی آن را منتشر کرده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آستان قدس رضوی انتشار کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد

کتاب «من امام صادق (ع) را دوست دارم» به نویسندگی غلامرضا حیدری ابهری، تصویرگری حکیمه شریفی و «ببین خدا چه کرده» به نویسندگی علی شعیبی و تصویرگری فاطمه زارعی به همت انتشارات جمال، روانه بازار نشر شده است.

این دو اثر همچنین به زبان‌های عربی و انگلیسی منتشر شده است. 

در کتاب «من امام صادق (ع) را دوست دارم» خواننده علاوه بر جنبه‌های تاریخی با سبک زندگی و افکار و اندیشه‌های امام صادق (علیه السلام) آشنا می‌شود.

در کتاب «ببین خدا چه کرده» مخاطب نوجوان در قالب داستان با مفاهیم حدیث توحید مفضل آشنا می‌شود. 

کتاب دیدنی‌های خدا به نویسندگی مهدی وحیدی صدر دیگر اثری است که با زبان شعر و نثر، حدیث توحید مفضل امام صادق که درباره شگفتی‌های آفرینش است را برای کودکان تبیین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (18 اردیبهشت)
  • روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (17 اردیبهشت)
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • کتاب «ادب زندگی» منتشر شد
  • عکس| فیلم زندگی «تتلو» ساخته می‌شود؟
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (16 اردیبهشت)
  • کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان
  • کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد