Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: بیانیه رهبر معظم انقلاب (گام دوم) مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی را هموار تر و قطار توسعه ایران اسلامی را تند تر خواهد کرد. به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری در گفت‌وگو ضمن عرض تسلیت بمناسبت وفات ام الشهداء مادر علمدار کربلا حضرت ام البنین (س) و با اشاره به ویژگی های بسیار بی نظیر در این بانوی مکرم اسلام ، اظهار کرد: تاریخ اسلام همیشه یادآور دلاوری‌ها و ایثارگری‌های شخصیت‌های بزرگی است که ویژگی‌های شخصیتی آنان باید برای نسل امروز جامعه تبیین شود و حضرت ام‌البنین(س) یکی از نمونه‌های ممتاز در تاریخ اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه با اشاره به ورود به چهله دوم انقلاب اسلامی و شرایط این چهار دهه اخیر ، افزود: نگاهی گذرا به این چهل سال ابتدایی و پیشرفت های قابل توجه در حوزه های مختلف به ویژه در پزشکی ، صنعت هسته ای و دفاعی ، تکنولوژی و فن آوری های نوین ، صنعت هوا و فضا و در عرصه های بین المللی با وجود همه کارشکنی ها ، تحریم ها و توطئه های داخلی و خارجی چشم جهانیان را به ایران اسلامی خیره کرده است و برخی کشورهای منطقه و جهان جمهوری اسلامی را به عنوان یک الگوی مهم برای خود انتخاب کرده‌اند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری تدوین شد اشاره و تصریح کرد: بیانات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) فصل الخطاب است و باید این بیانیه به عنوان چراغ راه و نقشه راه برای همه مسئولین کشور و ملت بصیر ایران اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول در ادامه به برخی کلید واژه ها در بیانیه مقام معظم رهبری اشاره و تاکید کرد: حضور جوانان و استفاده از ظرفیت آنان در بخش های مختلف کشور امری اجتناب ناپذیر است و باید در حوزه مدیریتی کشور هم از این ظرفیت غافل نشد و متناسب با شرایط امروز کشور بستر هم برای حضور جوانان در این حوزه فراهم شود.

شکریان به راهبردهای بیانیه رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد : عملیاتی شدن راهبردهای بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند برنامه‌ریزی و طراحی های بخش های مختلف جامعه است و باید برای این راهبردها هیات‌های اندیشه ورز تشکیل شوند و آن را به مرحله اجراء برسانند.

استاد حوزه های علمیه و دانشگاه های مازندران به موضوع گفتمان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: باوجود همه توطئه ها ، دست اندازی ها و نقشه های مستکبران عالم به ویژه ایالات متحده آمریکا و هم پیمانانش در منطقه و جهان ، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی در جهان گسترش یافته است و امروز جمهوری اسلامی علاوه بر توسعه و پیشرفت های چشمگیر به یک مرکزیت و محوریت گفتمانی در جهان تبدیل شده است و انقلاب اسلامی با سرعت در مسیر تحقق اهداف خود در حرکت است و هیچ قدرتی نمی تواند مانع رسیدن انقلاب به اهداف خود شود.

شکریان امیری در پایان با اشاره به بخشی از مشکلات پیش رو مسلمانان در تاریخ اسلام و وجود برخی انحرافات و معضلات در حکومت های اسلامی ، اظهار داشت : ایستادگی و مقاومت اصلی‌ترین عنصر غلبه بر مشکلات است و حتی خدای متعال در قرآن کریم وعده و نصرت خود را مبنی بر پیروزی در برابر سختی ها و مشکلات بیان نموده است که پیروزی با مسلمانان است و امروز شاهد پیروزی های جمهوری اسلامی و محبوبیت آن در جهان و منطقه هستیم.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزای علم و فناوری آنا، مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست خبری با موضوع دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد که امروز بعد از ظهر برگزار شد، با اشاره به فرازی از بیانیه گام دوم بود که مقام معظم رهبری تکلیف کردند، اظهار کرد: در قسمتی از این بیانیه آمده است که جز با تجربه خود یا دیگران نمی‌توان دانست، ما دیده‌ایم و شما خواهید دید، دهه‌های آینده دهه شماست، از انقلاب خود حراست کنید، برای برداشتن گام‌های استورار در آینده باید گذشته را درست رد کرد و از تجربه‌ها درس گرفت، وگرنه مورد تهدید آینده قرار خواهیم گرفت. 

بهرامی با بیان اینکه متنی که خواندم فرازی از بیانیه گام دوم بود که مقام معظم رهبری تکلیف کردند، ابراز کرد: مقام معظم رهبری بر امید و استمرار کارها بر پایه گذشته تاکید دارند. بر همین اساس با اعتماد سازمان ملی استعدادهای درخشان به آموزش و پرورش کشور بر مبنای اسناد بالادستی و برنامه هفتم توسعه بر این شدیم تا نمایشگاه دستاوردهای استعدادهای درخشان را تشکیل دهیم. تاکنون باز خوردهای خوبی از آن دریافت کرده‌ایم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان استان تهران خاطرنشان کرد: تلاش است که بعد از دیدن دستاوردهای دانش‌آموزان سمپاد، سایر دانش‌آموزان سراسر کشور هم علاقه‌مند شوند و امید آفرینی در جامعه شکل بگیرد. برای پیشرفت امید لازم است و برای امید جلوه‌هایی از موفقیت در گذشته مهم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند