Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری مهر، دکتر احمد حسین زاده با اعلام این خبر گفت: محتوای خبر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص محدودیت ارایه خدمات به بیماران غیر اورژانسی در بیمارستان نمازی صحت ندارد و هموطنان به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و انتشار دهنده دوباره این نوع خبرها نباشند.

او افزود: با توجه به تحریم های به وجود آمده در کشور و ایجاد مشکلات مالی برای تمامی سازمان ها، ادارات و نهادها، بیمارستان موقوفه نمازی نیز از این مهم مستثنی نیست، اما در بیمارستان نمازی علی رغم مشکلات مالی، تغییری در روند ارائه خدمات به هموطنان ایجاد نشده و همچنان با روند قبلی پذیرای بیماران اورژانسی و غیر اورژانسی در تمامی بخش ها است و برنامه ریزی و تامین لوازم برای ارایه درمان های خاص و به روز، همیشه در دستور کار گروه های آموزشی و درمانی بیمارستان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر حسین زاده ادامه داد: در خصوص دریافت های بیمه ای که حجم اصلی منابع مالی بیمارستان را تشکیل می دهد، باید گفت که بیمه سلامت طی سال ۹۷، پرداخت های مناسبی داشته است، اما مطالبات سال ۹۶ و ۹۷ بیمارستان از بیمه تامین اجتماعی محدویت های قابل توجهی در پرداخت های بیمارستان به کارکنان و پزشکان و شرکت های پشتیبان ایجاد کرده که امیدواریم سازمان تامین اجتماعی در این خصوص چاره اندیشی کند، اما باز این مورد نیز خللی در ارایه خدمات به بیماران اورژانسی و غیراورژانسی وارد نکرده است.

رئیس بیمارستان نمازی شیراز اضافه کرد: محتوای خبر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص محدودیت ارایه خدمات به بیماران غیر اورژانسی، صحت ندارد و این موضوع اساسا در سطح دانشگاه نیز هیچگاه مطرح نشده است.

کد خبر 4546625

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد حسین زاده بیمارستان نمازی شیراز دانشگاه علوم پزشکی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

به گزارش ایرنا، فریبرز درویش افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت: در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت: هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش‌هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ... به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می‌دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان‌های غربی مازندران به شمارمی آیند.

دیگر خبرها

  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • هدف گذاری برای پوشش دو برابری اتصال به فیبر نوری
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی