Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - ایرنا - عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: کارت بازی بازیکن قرقیزستانی تیم فوتبال صنعت نفت برای حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر ایران صادر شد.

محمود شاملی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پس از 2 هفته از خرید سیدیکوف هافبک قرقیزستانی تیم صنعت نفت، مجوز بازی وی در لیگ برتر ایران به موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این بازیکن برای حضور در ترکیب برابر استقلال خوزستان از هفته نوزدهم مشکلی ندارد.
عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: این هافبک دفاعی که در جام ملت های آسیا جز مطرح ترین بازیکنان تیم ملی قرقیزستان بود با قراردادی در نیم فصل دوم لیگ برتر ایران برای تیم صنعت نفت آبادان به میدان می رود.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز جمعه هفته جاری از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز میهمان استقلال خوزستان است.
7104/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو پریرا مرد ۴۰ ساله فولاد خوزستان که مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر به شمار می‌رود در چند هفته گذشته به دلیل مصدومیت و البته بیماری کمتر در ترکیب فولاد به میدان رفت.

بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر ایران در بازی گذشته قرمزپوشان اهوازی مقابل آلومینیوم اراک بعد از چند هفته غیبت در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و نمایش خوبی را ارائه کرد. شیمبا در بازگشت به ترکیب فولاد در خط حمله تحرک خوبی داشت و به وجود سن و سالی که دارد، آمادگی جسمانی خود را بار دیگر به نمایش گذاشت.

بی شک بازگشت شیمبا در 5 هفته پایانی لیگ برتر اتفاق خوبی برای عبدالله ویسی و فولادی‌ها به حساب می‌آید. حضور این بازیکن با تجربه در ترکیب فولاد می‌تواند کار آنها برای بقا در مسابقات را راحت‌تر کند و به سود تیمش شود.

شیمبا که در نیم فصل اول با پیراهن مس رفسنجان پنج بار دروازه حریفان را باز کرده بود هنوز برای فولاد گلی به ثمر نرسانده و امیدوار است این طلسم را هم در بازی‌های بعدی تیمش بشکند.

عکاس: محمدحسن عامری

دیگر خبرها

  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • همه چیز درباره رمز کارت سوخت
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت