Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از ایکوپرس، سابینا نوبری، مدیر منطقه اروپا، آسیا، ‌آمریکا و CIS  ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: این گروه صنعتی  با اخذ گواهینامه های جدید و استاندارد های لازم برای حضور در بازار رقابتی، فعالیت خود را با صادارت خودرو به صورت سی.بی.یو با امضای قراردادهای جدید از سایت آذربایجان از سر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در فاز اول تعداد محدودی دنا و دنا پلاس وارد بازار اوکراین می شود و بعد از نیاز سنجی بازار و استقبال مردم از این محصولات، سایت آذربایجان آمادگی دارد که انواع محصولات موردنیاز بازار را تولید و راوانه بازار اوکراین کند. 

نوبری با اشاره به این موضوع که بازار اوکراین در سال های اخیر رشد بسیار خوبی را تجربه کرده است، گفت: در سال های 2006 تا 2010 ایران خودرو با فروش بیش از 12 هزار دستگاه خودروی سمند در این بازار، حضور فعالی داشت.

مدیر منطقه منطقه اروپا، آسیا، ‌آمریکا و CIS با اشاره به بازار بلاروس اظهار داشت: فروش خودروبه صورت اس کی دی  به بازار بلاروس از برنامه های بعدی کارخانه مشترک ایران خودرو آذربایجان است وبه همین منظور رایزنی ها برای صادارت محصولات مشترک این کارخانه انجام خواهد شد.زیرا بازار بلاروس تنها بازار مقرون به صرفه برای ورود به بازار روسیه است .

گفتنی است: اوکراین به دلیل نزدیکی به اروپا می تواند نقش برجسته ای برای جمهوری اسلامی به این قاره سبز داشته و یا به نوعی می توانددروازه ورود کالاهای ایرانی به اروپا باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استاندارد ایران ایران خودرو اروپا دنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا ؛ قطعی برق درارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد:روز جمعه  ۰۷/ ۰۲/ ۱۴۰۳ به علت جابجایی تیر برق، از ساعت ۱۱ تا ۱۵  جریان برق کارخانه سیمان سفید ارومیه- کارخانه گچ –روستای عسگر آباد کوه –روستای کوسه احمد و تمامی مشترکین صنعتی، خانگی و چاه‌های آب مسیر روستای عسگر آباد کوه به مدت ۴ ساعت    قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه
  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه