Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@13:02:08 GMT

امسال 580 نفر در بافق مشغول کار شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۷۳۷۹

امسال 580 نفر در بافق مشغول کار شدند

ولی‌الله رنجبر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: همچنین در حوزه مشاغل خانگی 50 فرصت شغلی ایجاد شد و هر متقاضی 50 تا 500 میلیون ریال وام دریافت کردند.
وی تسهیلات بانکی رونق تولید به سه واحد را 60 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: میزان پیشرفت کار این واحدها در حد قابل قبولی است.
این مسئول بابیان اینکه بافق درزمینهٔ تسهیلات مشاغل روستایی، سامانه کار و معرفی متقاضیان رتبه اول استان یزد را داراست بیان کرد: در این حوزه 9 واحد برای دریافت 30 میلیارد ریال وام معرفی شد که نیمی از این مبلغ پرداخت و بقیه در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره صمت بافق، برنامه راهبردی شهرستان را شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کارگاه‌های کوچک و زودبازده دانست و تصریح کرد: چشم‌انداز سرمایه‌گذاری در حوزه جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنعتی و معدنی تدوین و شناسایی شد.
وی خاطرنشان کرد: بسته‌بندی حبوبات، صنایع تبدیلی، گلوله فولاد، رنگ، نایلون، پلاستیک، پوشاک، مصنوعات چوبی و فلزی و تراشکاری از عمده کارگاه‌های کوچک و زودبازده است.
رنجبر اضافه کرد: همچنین برای ساخت کارخانه آهک در جوار صنایع فولاد بافق مجوز لازم صادر شد و به‌زودی فعالیت این کارخانه با سرمایه‌گذاری 450 میلیارد ریال آغاز می‌شود.
وی بابیان اینکه 49 واحد نانوایی در شهرستان فعالیت دارد گفت: 38 واحد سهمیه آرد یارانه‌ای دریافت می‌کنند و بقیه از سهمیه نیمه یارانه‌ای برخوردار هستند.
رئیس اداره صمت بافق سهمیه آرد یارانه‌ای را ماهیانه 342 تن و نیمه یارانه‌ای را 80 تن اعلام کرد و گفت: با این میزان آرد کمبودی احساس نمی‌شود.
سهمیه‌بندی آرد در یزد مرکز استان به عهده اداره کل غله و در شهرستان‌ها اداره صمت است.
مرکز شهرستان 50 هزارنفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.
7543/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 پلاستیک تسهیلات بانکی سرمایه گذاری فرصت های سرمایه گذاری یارانه 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد

کشاورزیان گفت: همزمان با شروع فصل بهار و همچنین به دلیل شرایط مناسب بارندگی و دمایی، آفت ملخ کوهاندار و شپشک در شهرستان شاهرود فعال می‌شود.

وی از شناسایی کانون‌های طغیانی این آفت خبر داد و گفت: آفت ملخ کوهاندار با پیش آگاهی به موقع در اواخر اسفند سال ۱۴۰۲ و فروردین امسال در سطح بیش از ۵۰۰ هزار هکتار از تاغزارها شناسایی شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شاهرود ادامه داد: امسال هم مانند سال گذشته برای جلوگیری از بروز خسارت‌های بیشتر به تاغزارها، عملیات کنترلی با همکاری و هماهنگی اداره حفاظت محیط زیست شاهرود و همچنین حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در دستور کار قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان