Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - استاندار زنجان با بيان اينکه تشويق دستگاه ها بايد بر اساس عملکرد موثر آنها باشد، گفت: يکي از شاخص هاي مهم در اين خصوص، تکريم مردم و رسانه ها از سوي دستگاه هاي اجرايي است ان است.

به گزارش ايرنا، فتح الله حقيقي روز سه شنبه در شوراي برنامه ريزي و توسعه استان افزود: در ارزيابي عملکرد دستگاه هاي اجرايي ضمن لحاظ چارچوب هايي که در اين حوزه وجود دارد، بايد دستگاه هايي مورد تشويق قرار گيرند که عملکرد موثري دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تکريم مردم و رسانه ها، جذب اهرم هاي کمک کننده بودجه، حضور مديران در جلسه ها و شهرستان هاي تابعه و اصلاح امور را از شاخص هاي سنجش ميزان موثر بودن عملکرد دستگاه ها عنوان کرد و ادامه داد: اکنون بايد به سمت کارهاي عملياتي و نه شعاري برويم.
حقيقي از تشکيل کميته رصد مسائل اجتماعي به منظور بررسي مسائل پنهان اجتماعي و انعکاس آنها به مديران دستگاه هاي اجرايي در استان خبر داد و گفت: در حوزه پژوهش نيز لازم است موضوعات با اولويت بندي و با رويکرد کاملا عملياتي انجام پذيرد.
استاندار زنجان از مديران دستگاه هاي اجرايي خواست تا در خصوص پرداخت حقوق، اضافه کاري و امور رفاهي کارکنان اقدامات لازم را انجام دهند تا در روزهاي پاياني سال مشکلي از اين بابت ايجاد نشود.
وي از همراهي دستگاه هاي اجرايي در اختصاص يک درصد از اعتبارات براي حوزه جوانان قدرداني کرد و افزود: جوانان بايد بدانند که مديران به آنان علاقه دارند به طوري که در شرايط حاضر و انتهاي سال، مديران که اجبار و الزامي نداشتند، سهم يک درصد اعتبارات را براي هزينه در امور مربوط به جوانان، اختصاص دادند.
حقيقي در بخش ديگري از سخنان خود به لزوم توجه به مرجع بودن مرکز آمار براي ارائه داده هاي آماري اشاره کرد و گفت: آماري که بتوان از آن به عنوان شاخص در برنامه ريزي استفاده کرد، نياز امروز ما است.
وي به لزوم ارائه آموزش هاي کاربردي به کارکنان و مديران و حضور آنان در دوره هاي آموزشي تاکيد کرد و افزود: در شرايطي که سرعت تغييرات در حوزه فناوري اطلاعات سرسام آور است، نبايد تصور کينم که همه چيز را بلد هستيم چرا که در اين صورت مدير ديروزي مي شويم، بنابراين لازم است به آموزش توجه داشته باشيم.
رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان زنجان نيز در اين جلسه از منفي شدن افزايش نرخ تورم در ماه هاي منتهي به پايان سال در اين استان خبر داد و گفت: بايد براي ثبات در بازار تلاش بيشتري بکنيم.
شهرام طهماسبي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه تحقق توسعه در گرو تغيير باورها و نگرش ها است، افزود: تغيير زماني اتقاق مي افتد که برخورد عالمانه اي با موضوعات داشته باشيم و اين امر مستلزم بهره مندي از آموزش هاي مستمر است.
وي به لزوم مشارکت فعال مديران و کارکنان دستگاه هاي اجرايي در دوره هاي آموزشي تاکيد کرد و اظهار داشت: متاسفانه وضعيت استان در حوزه آموزش کارکنان دستگاه هاي اجرايي چندان خوب نيست.
به گزارش ايرنا در شوراي برنامه ريزي و توسعه استان زنجان با رأي اعضا، اختصاص 24 ميليارد ريال از اعتبارات تملک دارايي هاي سرمايه اي استاني به عنوان کمک هاي فني و اعتباري براي طرح هاي جديد و قابل شناسايي موضوع تبصره 19 به تصويب رسيد.
3088/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، طاهر یوسفی مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک، گفت: به‌زودی از سوی شرکت دانش‌بنیان «صاپا» ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی تحویل گمرک خواهد شد تا در گمرکات اجرایی کشور مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک در ادامه تاکید کرد: در یک‌سال اخیر ۱۱ دستگاه آشکارساز چمدانی از سوی این شرکت به گمرک تحویل و در گمرکات نصب شده است.

وی افزود: با اضافه شدن ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی به گمرکات کشور، تعداد دستگاه‌های آشکارساز چمدانی و پالتی در گمرکات اجرایی کشور به تعداد ۱۵۳ دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 6096351

دیگر خبرها

  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور