Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@04:54:20 GMT

معاونان حناچی چقدر حقوق می‌گیرند؟ +جدول دستمزد‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۷۷۰۴

معاونان حناچی چقدر حقوق می‌گیرند؟ +جدول دستمزد‌ها

خرداد: میزان حقوق معاونان شهردار تهران اعلام شد. همچنین مدیران شهری بیشتر به آلمان سفر کرده و اعضای شورا هم اسپانیا، آفریقا و سوئیس را برای سفر کاری در نظر گرفتند.
 بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره شهرداری تهران اطلاعات سفر مدیران و حقوق معاونین را اعلام کرد.
بهاره آروین عضو شورای شهر تهران در این باره گفت: اطلاعات سفر‌های خارجی و حقوق و مزایای مدیران را در راستای شفاف سازی منتشر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میزان حقوق و مزایای مستمر معاونان شهردار از ۵ میلیون تا ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام شده است.
بر اساس این گزارش، مبلغ حکم منتشره مزد گروه شغلی این افراد است نه دریافتی واقعی آنها. چرا که در فیش حقوقی معاونان و مدیران حق جذب، مزد سنوات، اضافه کاری، بهره وری، تعطیلی کاری، تعطیلی شیفت و … اضافه می‌شود و با جمع این اعداد حقوق واقعی معاونین بسیار بالاتر از عدد اعلامی است.

البته این در حالی است که برخی از این معاونین در برخی از سازمان‌های شهرداری تهران رئیس هیات مدیره هستند و از آنجا نیز حق الزحمه و پاداش دریافت می‌کنند.

به عنوان مثال ابراهیم شیخ معاون منابع انسانی شهرداری تهران رئیس هیات مدیره سازمان بازنشستگی شهرداری تهران است.

ایرج معزی رئیس هیات مدیره عمران مناطق شهرداری تهران است و عبدالحمید امامی رئیس هیات مدیره املاک و مستغلات است.

انتشار عمومی اطلاعات سفر‌های خارجی پس از تصویب نهایی طرح «مدیریت تعارض منافع» اجرایی شد. مطابق با ماده ۹ طرح «مدیریت تعارض منافع» موارد اطلاعاتی منتشره مقصد یا مقاصد سفر، طول مدت سفر، همراهان سفر، میزان و محل تامین هزینه سفر، علت و ضرورت سفروگزارش و دستاورد‌های سفر است.

مدیران شهری از ابتدای سال جاری بیشتر به آلمان سفر کرده‌اند. سازمان پیشگیری و مدیریت بحران بیشترین سفر خارجی را داشته و الهام فخاری عضو شورای شهر به آفریقای جنوبی، مسجدجامعی به اسپانیا و مرتضی الویری به سوئیس سفر کرده اند.  
منبع: مشرق برچسب ها: حناچی ، معاونان حناچی ، حقوق

منبع: خرداد

کلیدواژه: حناچی حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است

شهردار به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه ۷ و مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب گرد هم آمدند تا با بررسی و رفع  مشکلات و معضلات احتمالی میزبانی شایسته‌ای از کتاب دوستان فراهم کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شهردار به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه 7 و مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب گرد هم آمدند تا با بررسی و رفع  مشکلات و معضلات احتمالی میزبانی شایسته‌ای از کتاب دوستان فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، نظافت حین و قبل از برگزاری مراسم، مکاتبه با بهشت زهرا برای دریافت 10 دستگاه شاتل، زیباسازی، گل‌آرایی، جانمایی سرویس‌های بهداشتی، جانمایی پارکینگ  برای خودروهای شخصی، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها، تعبیه فضای مناسب برای کودکان و اسکان کارگری ... تنها بخشی از مواردی بود که مدیران شهری و نمایشگاه کتاب در خصوص آن به بحث و گفتگو پرداختند.

در ادامه نصراله آبادیان؛ شهردار منطقه 7 گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین‌المللی است پس باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود نیز در بالاترین کیفیت ممکن باشد از همین رو از تمام همکارانم تقاضا دارم تا از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

وی تاکید کرد: از چندین هفته قبل جلسات منظمی برای هماهنگی‌ها در مصلی امام خمینی(ره) در این منطقه برگزار و تقسیم وظایف انجام شده است.

نمایشگاه کتاب در سال آینده در "شهر آفتاب" برگزار خواهد شد

شهردار منطقه 7 یادآور شد: تمام مواردی که در جلسات مربوط به نمایشگاه بین‌المللی کتاب مطرح شده باید تا هفته آینده دسته‌بندی شده تا دستورات مربوط به آنها صادر شود.

در پایان حسین تیموری؛ مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به بیان اقدامات اجرا شده در نمایشگاه پرداخت و از عوامل اجرایی شهرداری منطقه 7 برای فراهم کردن شرایط پذیرایی از شهروندانی که در این رویداد حضور خواهند یافت، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • حال کارگران خوب است!
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • در صورت تعطیلی پنجشنبه‌ها نباید میزان دستمزد تغییر کند