Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:42:19 GMT

کمبود نیروی انسانی پزشکی قانونی استان سمنان جدی است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۷۷۲۴

کمبود نیروی انسانی پزشکی قانونی استان سمنان جدی است

سمنان- ایرنا- مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: کمبود نیروی انسانی در اداره های شهرستانی و کل پزشکی قانونی استان سمنان جدی و نگران کننده است.

مهدی نوروزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس چارچوب سازمانی باید 130 نفر در اداره های پزشکی قانونی استان سمنان مشغول به کار می شدند که اکنون 70 درصد از مسئولیت های سازمانی در این اداره کل خالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: کمبود نیروی انسانی در پزشکی قانونی به عنوان یک چالش مهم و جدی به مسئولان بالادستی گزارش شده است و اکنون کارکنان این اداره کل بیش از ظرفیت فعالیت می کنند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان ادامه داد: پزشکی قانونی اکنون در چهار اداره شهرستانی سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار با مشکل جدی کمبود نیروی انسانی مواجه است و ادامه این روند در کیفیت خدمات رسانی به مردم بسیار تاثیرگذار است.
نوروزی اضافه کرد: برای اداره پزشکی قانونی شهرستان شاهرود استخدام بیش از 20 نیروی انسانی تعریف شده است که تاکنون تنها هفت نفر جذب شدند.
وی اضافه کرد: کمبود نیروی انسانی یکی از علت های اساسی در کاهش کیفیت خدمت به اقشار مردم در شهرستان میامی است و اگر برای جذب کارمند جدید در شرق استان اقدام شود می توان بخشی از خدمات پزشکی قانونی را در میامی ارائه کرد.
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: کمبود اعتبار از چالش های اساسی در استخدام نشدن نیروی جدید در پزشکی قانونی استان سمنان است که امیدواریم با برنامه ریزی اصولی هرچه سریع تر این چالش مهم و جدی برطرف شود.
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان سمنان، اداره کل پزشکی قانونی سمنان با وجود توسعه زیرساختی در برخی بخش ها مانند آزمایشگاه های تخصصی، با 30 درصد ظرفیت در حال ارائه خدمت است.
تکمیل مسئولیت های نیروی انسانی و برخی طرح های عمرانی مانند سالن تشریح برخی شهرستان ها مهم ترین نیاز پزشکی قانونی استان سمنان است.
7339/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انساني پزشكي قانوني معضل جدي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است

از صبح امروز فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج در فضای مجازی و کانال محلی های مورد توجه قرار گرفت که در آن نشان می دهد جسد یک مرد در نزدیکی سد افتاده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تایید این خبر، گفت: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

بهتاش خانی آباد افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت فرد آغاز شده و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • کمبود مرکز دولتی تصویربرداری پزشکی در مرکز گلستان