Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردبيل-ايرنا- سرپرست شرکت شهرک هاي صنعتي استان اردبيل از افزايش 2 برابري انعقاد قرارداد و واگذاري زمين با متقاضيان سرمايه گذاري در شهرک ها و نواحي صنعتي استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ايرنا، محمد اهلي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از ابتداي سالجاري تاکنون 47 قرارداد به مساحت بيش از 35 هکتار با متقاضيان سرمايه گذاري در شهرک ها و نواحي صنعتي استان منعقد شده که در مقايسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ مقدار واگذاري زمين و تعداد انعقاد قرارداد رشد 2 برابري داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: اين رشد با هدف حمايت ها و مشوق هاي جديدي بوده است که در جهت ايجاد رونق اقتصادي، اشتغال پايدار و حمايت از توليد کالاي ايراني انجام شده است.
اهلي با اشاره به اينکه احداث و توسعه شهرک ها و نواحي صنعتي در شوراي برنامه ريزي استان اردبيل تصويب شده ، افزود: بتازگي تعداد واحدهاي صنعتي فعال در شهرک ها و نواحي صنعتي استان اردبيل افزايش چشمگيري داشته که دليل عمده اين رشد حمايت مسئولان استان و رغبت صنعتگران و سرمايه‌گذاران با توجه به تکميل و توسعه زيرساخت‌هاي لازم بوده است.
اهلي از عزم و اراده اين شرکت در جهت تکميل و توسعه زير ساخت هاي لازم در شهرک ها و نواحي صنعتي استان به منظور حمايت از رونق توليد و ايجاد اشتغال خبر داد و گفت: توسعه و تکميل زيرساخت ها و بسترهاي لازم، از مهمترين اولويت هاي اين شرکت بوده و از تمام توان خود در جهت تکميل زيرساختها استفاده خواهد کرد.
16 شهرک و نواحي صنعتي در استان اردبيل فعال است.
7110/ 1257
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اله بخش صبح پنجشنبه در بازدید مدیرکلدیوان محاسبات استان اردبیل از پروژه های پرورش ماهی در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: استان اردبیل ظرفیت بی‌نظیری برای اجرای طرح های آبزی پروری داشته و می‌توان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و نیز رفع موانع سرمایه گذاری در استان به ظرفیت مطلوبی در این حوزه دست یافت.

وی یکی از اهداف مهم این اداره کل را توسعه همه‌ جانبه فعالیت های شیلاتی و استفاده از همه ظرفیت ها در کنار حفظ منابع عنوان کرد.

مدیرکل شیلات استان اردبیل خاطرشان کرد: بدون شک رهنمودها و راهنمایی های دستگاه های نظارتی همچون دیوان محاسبات می تواند در این مسیر چراغ راه باشد.

اله بخش با بیان اینکه ظرفیت های آبی و رودخانه ای استان اردبیل بستری برای ایجاد طرح های اصولی پرورش آبزیان است، افزود: با استفاده از خروجی طرح های مطالعاتی و کارشناسی شده ظرفیت تولید استان را به نحو مطلوبی ارتقا خواهیم داد.

عقیل شکری مدیر کل دیوان محاسبات استان اردبیل نیز با قدردانی از زحمات و تلاش های اداره کل شیلات استان اردبیل در راستای حمایت از تولیدکنندگان این صنعت با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاری و حضور مردم در امر تولید در استان گفت: لازم است با برنامه ریزی دقیق از مشارکت سرمایه گذاران برای ایجاد طرح های تولید محور و اشتغالزا حمایت شود

در این بازدید از کارخانه در حال احداث قطعه بندی و فرآوری آبزیان شهرک صنعتی رضی، مرکز تکثیر ماهیان سردآبی و چندین مزرعه پرورش ماهی واقع در روستای کنگرلو و آق درق بازدید و به چندین تولید کننده موفق خدمات ترویجی و حمایتی رایگان برای توسعه مکانیزاسیون مزارع اعطاء شد.

کد خبر 6088289

دیگر خبرها

  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام