Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:20:10 GMT

رشد 38 درصدی مراکز آموزشی - رفاهی فرهنگیان

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۷۷۹۰

رشد 38 درصدی مراکز آموزشی - رفاهی فرهنگیان

تهران- ایرنا- رشد 38 درصدی مراکز آموزشی - رفاهی فرهنگیان از دستاوردهای معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌ و پرورش در دو سال اخیر به شمار می رود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌ و پرورش، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی در راستای خدمت‌رسانی و اقدامات رفاهی ویژه فرهنگیان شاغل و بازنشسته، از سال 1371 اقدام به تاسیس و راه‌اندازی مراکز آموزشی - رفاهی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیطه فعالیت مراکز آموزشی - رفاهی، اسکان موقت فرهنگیان و خانواده آنان، برگزاری جشن‌ها، میهمانی‌های همکاران فرهنگی، برگزاری دوره‌های آموزشی - رفاهی کوتاه‌مدت و بلندمدت، سمینارها، گردهمایی‌ها، کارگاه‌های آموزشی، برگزاری دوره‌های آموزشی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تفریحی و پژوهشی به ‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت فرهنگیان و خانواده آنان، برگزاری تورهای آموزشی،‌ تفریحی، سیاحتی و زیارتی است.
تعداد مراکز آموزشی - رفاهی فرهنگیان تا سال 1395 در مجموع 216 مرکز بوده و در دو سال اخیر به 345 مرکز افزایش‌ یافته که طی این مدت، رشد 38 درصدی را به همراه داشته است.
علمی**1883** 1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي آموزش و پرورش فرهنگيان مراكز آموزشي رفاهي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  خانم دوستمحمدیان سرپرست مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای خواهران مهدیشهر  گفت : بانوان و دختران علاقمند به چرم دوزی در یک دوره آموزشی ۳۰ ساعتهاین هنر سنتی را فرا میگیرند

در پایان دوره به هنر آموزان تائیدیه  آموزش ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • روایتی از دیدار معلمان و دانشجویان فرهنگیان با رهبر انقلاب / مراکز تربیت معلّم را دستِ‌کم نباید گرفت
  • سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات غزه ناشی از ترویج اومانیسم در مراکز آموزشی است
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی آب با خشکه کاری برنج
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد