Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مدیرعامل فولاد مبارکه با تأکید بر اهمیت تکمیل طبقۀ دوم ورزشگاه نقش جهان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه  گفت: طی جلساتی کاربردی که با مسئولان ورزش کشور و استان داشته ایم، با حمایت شرکت فولاد مبارکه و با انجام عملیات محکم سازی حصار پیرامون و ایمن سازی پله ها، طبقۀ دوم ورزشگاه  هزار نفری نقش جهان، طبق قول مساعدی که شرکت توسعه و نگهداری اماکن 75 ورزشی به فولاد مبارکه داده است، تا پایان بهمن ماه آمادۀ بهره برداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس حمیدرضا عظیمیان ادامه داد: خوشبختانه چادرهای طبقه دوم نیز روز چهارشنبه سوم بهمن وارد ورزشگاه شده اند و بدون فوت وقت عملیات نصب آن ها با همکاری پیمانکار مربوط آغاز شده است. طبق پیش بینی پیمانکار، تا پایان خردادماه سال آتی، نصب تمامی آن ها به پایان خواهد رسید. وی ضمن اشاره به تأثیر ورزش در افزایش شادابی و نشاط جامعه گفت: خوشبختانه امروز جایگاه تیم های محبوب فولاد مبارکۀ سپاهان به گونه ای است که هر روز هواداران بیشتری برای تماشای مسابقات به ورزشگاه می آیند؛ ازاین رو نیاز است هرچه سریع تر این پروژه به اتمام برسد. مهندس عظیمیان در ادامه ضمن قدردانی از همۀ مسئولان و واحدهایی که تاکنون روند آماده سازی و تأمین امنیت و آسایش هواداران در ورزشگاه را بر عهده داشته اند، گفت: بدون شک ورزش یکی از مقوله هایی است که می تواند برای فرزندان ما و به طورکلی برای همۀ آحاد جامعه سلامتی، امید و شادابی به ارمغان آورد؛ ازاین رو شرکت فولاد مبارکه تمامی تلاش خود را برای توسعۀ این فضا به کار خواهد گرفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جهان شرکت فولاد فوت فولاد فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قم؛ طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان یکی از مصوبات اولین سفر رییس جمهور به قم در دی ماه ۱۴۰۰ بود که به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از شهریور پارسال تا شروع زمستان امسال به ۹۰ درصد پیشرفت رسیده است.

ابراهیم سانی خانی با اشاره به نصب چمن زمین ورزشگاه و روند رو به اتمام محصور سازی و تکمیل ساختمان ورزشگاه، ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد بهره برداری از این ورزشگاه باشیم.

معاون ورزشی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم، ورزشگاه اختصاصی بانوان را یک نیاز مهم برای ورزش بانوان استان دانست و افزود: بهره برداری از این طرح کمک بسیاری به توسعه ظرفیت‌های قهرمانی و ورزش‌های همگانی بانوان استان خواهد کرد، به طوری که پیش بینی میشود تا سال‌های پیش رو با تکیه بر استعداد‌های استانی بر تعداد عنوان‌های قهرمانی بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی افزوده شود.

لازم به ذکر است بازسازی و مناسب سازی سالن‌های ورزشگاه، مرحله دوم طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان است که بعد از تخصیص بودجه و اتمام مرحله اول، طرح بازسازی شروع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی ایران
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ شد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز