Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: دوره آموزش تخصصی پایه پیش بیمارستانی با حضور ۳۵ نفر از زنان امدادگر به صورت کلاس‌های تئوری و کارگاه‌های عملی در حال برگزاری است.

آصفی افزود: در این دوره تخصصی تا دوم اسفند ماه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در این دوره شرح وظایف امدادگر پیش بیمارستانی، حمل و انتقال مصدوم، آناتومی و فیزیولوژی کاربردی دستگاه انتقال مواد، آناتومی و فیزیولوژی کاربردی دستگاه حرکتی، ارزیابی اولیه و ثانویه، آشنایی با آمبولانس نجات، کاربرد اکسیژن، رگ گیری و سرم تراپی، تریاژ، تروما، فوریت‌های محیطی و فوریت‌های پزشکی آموزش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی امدادگران با نحوه برخورد مصدومان ترومایی در حوادث، افزایش توانمندی‌های آنان و انجام مراقبت‌ها و اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدومان بیان کرد.

در پایان این دوره پس از برگزاری آزمون به قبول‌شدگان گواهینامه اعطا می‌شود.

انتهای پیام/ک

حضور ۳۵ نفر از زنان امدادگر در دوره آموزش تخصصی پایه پیش بیمارستانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

عباس حمزه‌ای در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی که در سالن جلسات اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: با هدف توسعه و ترویج صنایع دستی دوره‌های آموزشی رایگان از ۱۰ اردیبهشت در خرم‌آباد و بروجرد برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای دوره‌های آموزشی زره بافی در خرم‌آباد و ورشوسازی در بروجرد ثبت نام کرده و به آموزش این صنایع دستی ارزشمند استان بپردازند.
معاون صنایع دستی لرستان علاقمندان برای ثبت نام رایگان این دوره‌ها می‌توانند با شماره تماس معاونت صنایع‌دستی استان لرستان مراجعه کنند.
به گفته حمزه‌ای دوره آموزشی زره بافی در محل خرم‌آباد ساختمان سابق صنایع‌دستی و دوره آموزشی ورشو سازی درمحل بروجرد، خانه ورشو سازی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان