Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@07:34:36 GMT

کار پاتوسی با تایید فیفا انجام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۸۱۵۲

کار پاتوسی با تایید فیفا انجام شد

طبق اعلام دپارتمان بین المللی فدراسیون فوتبال صدور مجوز ITC برای بازیکن آیاندا پاتوسی در چارچوب قانون و مقررات پس از دریافت استعلام های لازم و با تایید فیفا انجام شد.

به گزارش" ورزش سه" بعد از عقد قرارداد پاتوسی با استقلال یک مشکل بزرگ پیش آمد و آن هم این بود که  این بازیکن قبل از مهلت پایان نقل و انتقالات درخواست آی تی سی داده است؛ اما چون آی تی سی او 2 روز بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات صادر شده است، قراردادش قانونی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود امروز سایت رسمی فدراسیون فوتبال و دپارتمان بین الملل این فدراسیون با انتشار شرایط درخواست مجوز بازی پاتوسی اعلام کرد که مشکل این بازیکن برای حضور در ترکیب استقلال حل شده است. براساس این گزارش  دپارتمان بین الملل فدراسیون در خصوص مراحل درخواست"صدور مجوز بازی (ITC) آیاندا پاتوسی بازیکن تبعه کشور آفریقای جنوبی باشگاه استقلال تهران نتیجه درخواست صدور مجوز را به شرح ذیل اعلام کرد؛


ماده 8.1.2 از پیوست 3 آئین نامه وضعیت نقل و انتقالات بازیکنان صراحتا اعلام می نماید:


“در دیرترین حالت ممکن، ITCباید توسط فدراسیون جدید در TMS و در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالاتی فدراسیون جدید درخواست گردد."


با توجه به اینکه درخواست ITC توسط فدراسیون فوتبال ایران در ساعت 23:21 روز شنبه مورخ 13/11/1397 (آخرین روز نقل و انتقالات میان فصل) ثبت شده، سایر مراحل باقیمانده از روند کار ITC شامل صدور توسط فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی و وصول توسط فدراسیون فوتبال ایران در چارچوب قوانین و مقررات سازمان لیگ و بر اساس نتایج حاصل از استعلام های دریافتی و با توجه به تاییدیه های دریافتی از فیفا انجام شد.

 

استقلال تهران آیاندا پاتوسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران آیاندا پاتوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پردرآمد مثل فدراسیون فوتبال!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دقایقی پیش سایت فدراسیون فوتبال آرای کمیته انضباطی در خصوص تخلف سه باشگاه مختلف را روی خروجی خود قرار داد و سه تیم استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان بندر انزلی را جریمه کرد.

به نقل از ورزش سه هر سه تیم به دلیل رفتار هوادارانشان، به ترتیب ۱۰۰ میلیون تومان (استقلال)، ۱۰۰ میلیون تومان (صنعت نفت) و ۱۵۰ میلیون تومان (ملوان بندر انزلی) جریمه شدند که البته این آرا قابل تجدید نظر است.

جریمه استقلال به دلیل پرتاب لیزر توسط تماشاگران، جریمه نفت به دلیل توهین هواداران به مقام رسمی و پرتاب لیزر و جریمه ملوان به دلیل پرتاب مواد محترقه و توهین به مقام رسمی و توقف در بازی رخ داده است.

به هر صورت ۳۵۰ میلیون تومان با سه نامه اداری نشان می‌دهد که فدراسیون‌داری هم می‌تواند در زمره شغل‌های پردرآمد در نظر گرفته شود!

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903366

دیگر خبرها

  • پردرآمد مثل فدراسیون فوتبال!
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور