Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@13:30:45 GMT

استمرار انقلاب اسلامی با حضور مردم تحقق می‌یابد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۸۱۷۶

استمرار انقلاب اسلامی با حضور مردم تحقق می‌یابد

به گزارش ایکنا از سمنان، سردار غلامحسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز، 30 بهمن در جمع خبرنگاران سمنانی با اشاره به نقش مردم در تداوم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردم هر کجا پای‌کار بوده‌اند نشان داده‌اند که می‌توانند موفقیت‌های بزرگی را کسب کنند که در این راستا استمرار انقلاب اسلامی و بقای حیات انقلاب با همین حضور مردم تحقق می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر روحیه خودباوری را بین اقشار مختلف مردم به‌خصوص جوانان تقویت شود قطعاً بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد زیرا با توجه به اینکه ایران کشوری غنی از منابع است اما هرگز نباید آن را فقیر دانست زیرا یکی از دلایل برخی مشکلات اقتصادی موجود در کشور عدم وجود روحیه خودباوری است.

غیب‌پرور ادامه داد: راهبرد اساسی ما در دوران دو ساله بسیج خدمت به مردم است که بر همین اساس گروه‌های جهادی و محله‌های اسلامی را داریم و تلاش این است که سایر خدمات مانند تهیه جهیزیه، خدمات پزشکی، عمرانی، فرهنگی نیز در خدمت به مردم باشد.

وی متذکر شد: تهیه جهاز برای نوعروسان نیازمند که با مشارکت‌های بالای مردم مواجه هستیم که در این راستا ۴۰ سری جهیزیه هر کدام به ارزش ۱۲ میلیون تومان برای خانواده‌های نیازمند توسط مردم نیکوکار سمنان تهیه و بین نوعروسان توزیع می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری قرآن انقلاب مردم غیب پرور مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان

آیین گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان با حضور پرشمار هنرمندان این استان در شهرستان شاهرود برگزار شد. رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین سطح کیفی تولیدات هنری هنرمندان استان سمنان را مطلوب ارزیابی کرد. تولیدی

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074950 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد