Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرغ دولتی با قیمت کیلویی ۱۳ هزار تومان که قرار بود حداقل تا زمان ثبات بازار مرغ، در فروشگاه‌های حاشیه شهر همدان توزیع شود، متاسفانه فقط سه روز توزیع شد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، پس از گرانی افسارگسیخته انواع گوشت قرمز در همدان، مردم برای تامین نیازهای روزمره خود به گوشت سفید روی آوردند، اما قیمت این نوع گوشت نیز در طول 6 ماه افزایش صد درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازار کسب و کار مرغ فروشان چنگی به دل نمی‌زند و تقاضای مردم نسبت به ماه‌های گذشته بسیار کاهش یافته، چراکه مردم دیگر قدرت خرید چندین عدد مرغ را ندارند و بر اساس اظهار مرغ فروشان، میانگین خرید هر مشتری یک الی دو عدد مرغ است.

بیش از یک ماه است که قیمت مرغ ثبات ندارد و هر روز شاهد قیمت جدید و البته چند نرخی بودن آن هستیم. مردم به دنبال مرغ ارزان قیمت هستند و فروشگاهی که مرغ را حتی 200 تومان ارزانتر از سایر مغازه ها عرضه می‌کند، مردم جذب آن می‌شوند.

هفته گذشته بود که رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان از توزیع مرغ دولتی با قیمت 13 هزار تومان در فروشگاه‌های حاشیه شهر خبر داد و گفت که این توزیع حداقل تا دو هفته ادامه خواهد داشت. اما عمر توزیع مرغ دولتی بسیار اندک بوده و فقط سه روز توزیع شده است.

51 تن مرغ دولتی 13 هزار تومانی توزیع شده است

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان گفت: در طول سه روز، 51 تن مرغ دولتی با نرخ 13 هزار تومان در فروشگاه های حاشیه شهر همدان توزیع شده است.

جواد عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: قرار بود توزیع مرغ 13 هزارتومانی در طول مدت بیشتری توزیع شود اما متاسفانه سازمان صنعت، معدن، تجارت تنها50 تن مرغ را برای توزیع در اختیار ما قرار داد.

وی تصریح کرد: وظیفه تامین و تهیه مرغ بر عهده ما نیست، مسئولیت ما توزیع و نظارت بر واحدهای مرغ فروشی و جلوگیری از گرانفروشی است.

نهادهای متولی از صنعت مرغ و تخم مرغ خراسان رضوی حمایت نمی‌کنند31 فقره پرونده تخلف گرانفروشی برای عرضه کنندگان مرغ استان بوشهر تشکیل شدهمدان| تعزیرات حکومتی مرغ فروشان متقلب را 8 میلیارد ریال جریمه کرد

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان گفت: امروز قیمت هرکیلو مرغ در بازار همدان 13 هزار و 900 تومان است بنابراین هیچ فروشگاهی حق گرانفروشی ندارد.

عاشوری اظهار داشت: جوجه ریزی به خوبی انجام شده و پیش بینی میکنیم که در هفته های آینده شاهد کاهش قیمت گوشت مرغ باشیم.

وی به قیمت مرغ زنده در مرغداری ها اشاره کرد و افزود: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده در مرغداری ها بین 9 هزار و 600 تا 9 هزار و 800 تومان است.
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان اضافه کرد: قیمت هر شانه تخم مرغ هم در بازار همدان بین 13 تا 17 هزار تومان است که این قیمت با توجه به وزن و سایز تخم مرغ‎ها متغیر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، اگر بازار مرغ به همین روال پیش برود،افزایش قیمت مرغ و کمبود آن در روزهای پایانی سال که میزان تقاضا بالا میرود، دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام/ش

R41405/P/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از روند کاهشی قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو پیاز دزفول ۱۲ تا ۱۴ هزارتومان و پیاز جیرفت ۱۸ تا ۲۲ هزارتومان است که حداکثر با ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده فروشی ها عرضه شود.

او با بیان اینکه روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز در میدان مرکزی توزیع می شود، افزود: بنابر آمار روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن پیاز مورد نیاز تهران است.

یاوری ادامه داد: با افزایش عرضه پیاز پیش بینی می شود که روند کاهشی قیمت پیاز استمرار یابد و بازار به تعادل برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان درباره آخرین وضعیت میوه های نوبرانه در بازار افزود: قیمت کنونی هرکیلو گوجه سبز ۱۰۰ تا ۴۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۸۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، طالبی ۸ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان و هندوانه ۵ تا ۱۴ هزارتومان است.

او گفت: با توجه به گرمای هوا و به انبوه رسیدن میوه های نوبرانه تا ۲۰ اردیبهشت پیش بینی می شود که بازار به تعادل برسد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • عقبگرد در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • توزیع رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی با دلار چند نرخی!
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد