Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام یوسف تبارگفت: یک ساختمان مسکونی به مساحت ۱۶۰ مترمربع و به ارزش ۲ میلیارد ریال در بابلسر وقف شد.

حجت الاسلام «مهدی یوسف‌تبار» امروز (30 بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری اظهار کرد: هفتمین وقف جدید در شهرستان بابلسر ثبت شده است.

 

وی با بیان اینکه حاجیه خانم صدیقه اعظم باغبانان یک واحد منزل مسکونی خود را وقف کرد، افزود: مساحت این ساختمان 160 متر مربع و به ارزش 2 میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابلسر و فریدونکنار بیان کرد: واقف خیراندیش این ساختمان مسکونی را به نام شهید بزرگوار علی‌اکبر باغبانان و با نیت نگهداری فرزندان ایتام در بابلسر وقف کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: طی سال جاری هشت وقف جدید با نیت‌های مختلف در شهرستان های بابلسر و فریدونکنار به ثبت رسیده است.

پایان پیام/508

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان اردبیل اصفهان شهید مدافع وطن خبرگزاری شبستان سرلشگر باقری حادثه تروریستی حضرت عباس مقام معظم رهبری زاهدان اوقاف مازندران ثبت وقف جدید وقف جدید اوقاف سازمان اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، در پی فروریختن یک ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا، پایتخت اتیوپی، دست کم هفت نفر جان باختند.

براساس اعلام رسانه‌های محلی، این ساختمان مسکونی روی ساختمانی که در پشت آن واقع شده بود، فرو ریخت و هفت نفر در محل حادثه جان خود را از دست دادند.

هنوز جزئیاتی دیگری درباره شمار دقیق قربانیان، دلیل حادثه و سایر خسارات وارده، منتشر نشده است.

کد خبر 6087427

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • کشف محموله دارو در زابل
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند