Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@00:06:15 GMT

موگرینی به ونزوئلا هشدار داد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۸۵۹۷

موگرینی به ونزوئلا هشدار داد

رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا هشدار داد: هر لحظه ممکن است تحریم‌های جدیدی علیه ونزوئلا اعمال شود.

به گزارش صدای ایران از خبرگزاری آناتولی، فدریکا موگرینی، رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کنفرانسی خبری پس از نشست شورای امور خارجی اتحادیه اروپا در بروکسل، گفت: اتحادیه اروپا هر لحظه ممکن است تصمیمی را درخصوص اعمال تحریم‌های جدید علیه ونزوئلا اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اظهارات پس از آن مطرح شد که ونزوئلا مانع ورود شش تن از اعضای پارلمان اروپا به کاراکاس برای دیدار با خوآن گوآیدو، رییس جمهور موقت خودخوانده این کشور شد.

موگرینی گفت: ما واقعاً متاسفیم که ونزوئلا اجازه ورود به این اعضای پارلمان اروپا را نداد.

موگرینی درخصوص احتمال اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه گفت: وزرای اتحادیه اروپا به یک اجماع نظر دست یافتند و این مذاکرات به زودی به نتیجه خواهد رسید.

از ۱۰ ژانویه سال میلادی جاری هنگامی که نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا برای دومین دور متوالی به عنوان رییس جمهور سوگند یاد کرد آن هم در انتخاباتی که از سوی اپوزسیون تحریم شده بود، ونزوئلا هر روزه با اعتراضات گسترده‌ای مواجه شده است.

هنگامی که خوان گوآیدو رهبر اپوزسیون ونزوئلا در ۲۳ ژانویه خودش را به عنوان رییس جمهور موقت اعلام کرد، تنش‌ها افزایش یافت؛ اقدامی که با حمایت آمریکا، بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین مواجه شد. این در حالی است که روسیه، چین، ایران، بولیوی، مکزیک و ترکیه همچنان از مادورو حمایت می‌کنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: موگرینی ونزوئلا هشدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«کلر دالی» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا: همه می‌دانند که اتحادیه اروپا در طول هفت ماه از مخرب‌ترین جنگ تاریخ، نتوانسته اسرائیل را محکوم و تحریم کند اما بلافاصله و به اتفاق آرا ایران را به دلیل انتقام‌جویی قاعده‌مند که حتی کسی را نکشته، محکوم و تحریم می‌کند.

دیگر خبرها

  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • بورل: ایران و کره شمالی، کشورهایی هستند که بیشترین تحریم‌ها علیه آن‌ها اعمال شده است
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران