Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@18:18:18 GMT

انهدام باند سارقان با 31 فقره سرقت در شهركرد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۸۷۷۵

انهدام باند سارقان با 31 فقره سرقت در شهركرد

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار غلامعباس غلامزاده اظهار کرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت زنجيره اي ترانس و سيم برق همراه با وقوع خاموشي متعدد در شهر سورشجان و حومه بلافاصله ماموران فرماندهي انتظامي بخش لاران وارد عمل شده و تحقيقات خود را آغاز كردند.   وي افزود: در بررسي اوليه ماموران مشخص شد سارقان با استفاده از خودروهاي سواري پلاك مخدوش تجهيزات سرقتي را در زمين هاي كشاورزي و زير پل ها مخفي كرده و در فرصت مناسب به مخفيگاهشان منتقل مي كنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اين مقام مسئول خاطرنشان کرد: با تحت نظر قرار گرفتن محل هاي تردد احتمالي سارقان يك دستگاه سواري پژو پلاك مخدوش حامل سيم برق با دو سرنشين، توقيف شد.   رئيس پليس استان بیان كرد: متهمان در بازجوئي فني پليس به 31 فقره سرقت تجهيزات برق به صورت باندي با همدستي نه سارق ديگر اعتراف كردند.   فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري ادامه داد: ماموران در يك عمليات هماهنگ نه نفر ديگر از اعضاء اين باند را دستگير و در بارزسي از مخفيگاه سارقان هفت دستگاه ترانس برق، 3 هزار متر سيم برق و چهار دستگاه خودرو سواري پلاك مخدوش كشف كردند.   سردار  غلامزاده ارزش اقلام مكشوفه را 5 ميليارد و 500 ميليون ريال اعلام كرد و از معرفي متهمان به مرجع قضائي، خبر داد

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرمانده قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی فنی، تخصصی و گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک سارق گوشی همراه را شناسایی و دستگیر کردند. موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۸ فقره سرقت موبایل در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد. فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه