Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج چهار دیدار نخست دومین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی آذربایجان شرقی مشخص شد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، چهار دیدار نخست دومین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی آذربایجان شرقی که از صبح امروز در سالن پوریای ولی شبستر آغاز شده است، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین دیدار امروز تیم‌های جمهوری آذربایجان و عراق (ب) به مصاف هم رفتند که نماینده عراق موفق شد حریف خود را با نتیجه 56-19 شکست دهد. دومین دیدار امروز به دلیل تأخیر تیم ترکیه با نتیجه 10 ـ صفر به نفع شهرداری شبستر به پایان رسید.

در سومین دیدار تیم ملی جوانان ایران توانست عراق (ب) را با نتیجه 39-22 شکست دهد. در چهارمین بازی نیز تیم‌های شهرداری شبستر و عراق (ب) به مصاف هم رفتند که این بازی نیز با نتیجه 37-29 به نفع شهرداری شبستر به پایان رسید.

مسابقات بین‌المللی کبدی شبستر آغاز شد + برنامه مسابقات‌برگزاری سومین دوره مسابقات بین المللی کبدی جام فجر با حضور 7 تیممسابقات بین‌المللی کبدی جام فجر به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

به گزارش تسنیم، 5 دیدار دیگر امروز نیز از ساعت 15 با بازی جمهوری آذربایجان و ترکیه آغاز شده و به ترتیب با دیدار تیم‌های گرجستان با تیم ملی جوانان ایران، شهرداری شبستر با جمهوری آذربایجان، عراق (ب) با ترکیه و عراق (الف) با گرجستان پیگیری می‌شود. دیدارهای نیمه‌نهایی و نهایی این مسابقات نیز فردا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی

اولین مرحله از اردوی تیم ملی کبدی بانوان  از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت به میزبانی تهران در حال برگزاری است و کبدی کاران برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی کبدی جوانان جهان در هندوستان آماده می‌شوند.

در این مرحله یاسمین فریدی و ثنا عبدی به عنوان نمایندگان استان آذربایجان شرقی حضور یافته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین