Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران با بيان جزيياتي از دستگيري عوامل حادثه تروريستي خاش گفت: يک نفر از عوامل دستگير شده در حادثه تروريستي يک زن بود.

به گزارش خبرنگار دفاعي ايرنا، سردار محمد پاکپور فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي سه شنبه در حاشيه مراسم گراميداشت شهداي حادثه تروريستي جاده خاش-زاهدان در جمع خبرنگاران جزيياتي از عمليات دستگيري عوامل دخيل در حادثه تروريستي جاده خاش را بيان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: بعد از حادثه قطعات خودروي انتحاري را به برادرانمان در نيروي انتظامي تحويل داديم و بعد از شناسايي هويت آن نيروهاي اطلاعاتي و عملياتي قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه عمليات دستگيري و انهدام تيم پشتيباني کننده و تيمي که خودرو را براي اين اقدام آماده کرده بودند را آغاز کردند.
فرمانده نيروي زميني سپاه افزود: دو روز قبل اولين سرنخي که به دست آورديم يعني يک زن را دستگير کرديم و بعد از دستگيري اين عامل تروريستي، به افراد ديگر هم رسيديم.
سردار پاکپور ادامه داد: دو نفر از عناصر تيم تروريستي پاکستاني بودند؛ عامل انتحاري نيز فردي به نام حافظ محمدعلي از پاکستان بود و يک فرد ديگر نيز از پاکستان حضور داشته است.
وي با بيان اينکه سه نفر از عوامل تيم ترويستي از منطقه سيستان و بلوچستان بودند، تصريح کرد: دو نفر از آنها دستگير شده اند و يک نفر هم متواري است که انشاءالله به زودي دستگير خواهد شد.
فرمانده نيروي زميني سپاه ادامه داد:اين گروهک مهمات و تجهيزات بسيار زيادي آماده کرده بود و اقداماتي که مي خواستند انجام دهند، صرفا براي اين کار نبوده است. قصد داشتند اقدامات تروريستي در ٢٢ بهمن و ساير مناسبت ها هم انجام دهند.
سردار پاکپور افزود: در آن زمان تمهيدات زيادي را براي راهپيمايي ٢٢ بهمن داشتيم و آنها موفق نشدند و حتي در ايام دهه فجر در مرز نيز عناصر تروريست تلاش زيادي کردند که اقداماتي از اين قبيل انجام دهند اما نتوانستند.
وي با اشاره به اقدام اخير تروريست ها در منطقه سيستان و بلوچستان، گفت: آنها اقدام خاصي نتوانستند انجام بدهند و اين حرکت کوري است که يک ماشين را در جاده ترانزيتي منفجر کنند.
سيام*9612**1553
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،  مدیر گزینش و استخدام غرب استان تهران و البرز در ارتش جمهوری اسلامی گفت: داشتن مدارک تحصیلی دیپلم، در تمامی رشته ها و داشتن سن ۱۷ تا ۲۳ سال از جمله شرایطی است که برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

سرهنگ رهنما افزود: کسانی دارای مدارک پیشرفته، زبان های خارجی، قهرمانان ورزشی، حافظان قرآن کریم و اعضای بسیج در اولویت قرار دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه