Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، علی القاصی‌مهر، رئیس کل دادگستری استان فارس امروز، 30 بهمن‌ماه در افتتاحیه دوره آموزشی و توجیهی بدو خدمت 379 نفر از کارکنان جدیدالاستخدام دادگستری این استان با بیان اینكه جمهوری اسلامی به شما اعتبار و ارزش داده و زمینه حضور شما را در دستگاه قضایی فراهم کرده است، بر داشتن روحیه انقلابی تأکید کرد و گفت: بر آنچه انقلاب اسلامی بر اساس آن پایه‌ریزی شده است پایبند باشید و در حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) تلاش کنید و با تبعیت از ولایت مطلقه فقیه با روحیه انقلابی در دستگاه قضایی خدمت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، روحیه انقلابی در دستگاه قضایی را خدمتگزاری به مردم، بی تفاوت نبودن نسبت به کار مردم و همچنین خدمت‌رسانی و اختصاص وقت در جهت رفع مشکلات مردم دانست.
القاصی‌مهر در ادامه سخنان خود نیروی انسانی را مهم‌ترین سرمایه هر دستگاه دانست وگفت: در هر سیستم و مجموعه‌ای به‌ویژه دستگاه قضایی نیروی انسانی موفق و کارآمد سبب توسعه، کارآیی و بهره‌وری بیشتر می‌شود.
وی افزود: عرصه خدمت در دستگاه قضایی بسیار مهم و خطیر است و تعدد وظایف و تکالیف، مسئولیت شاغلین در این مجموعه را سنگین‌تر کرده است بنابراین باید زمینه گرایش به معنویات و ارتباط با خداوند متعال بیشتر تقویت شود چرا که کار در مجموعه قضایی و تکلیفی که برعهده شما گذاشته خواهد شد بسیار مهم، خطیر و حساس خواهد بود.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس اظهار كرد: امروز با تلاش ریاست قوه قضائیه و سایر مسئولان ارشد این قوه زمینه حضور و خدمت 379 نفر از جوانان تحصیل کرده نسل جدید که از رویش‌های انقلاب اسلامی و دارای استعداد، قابلیت و توانایی‌های علمی و عملی بیشتری نسبت به دیگر رقبای خود بوده‌اند، در دادگستری استان فارس فراهم شده است.
القاصی‌مهر با بیان اینکه در طی 3 سال گذشته دادگستری استان فارس توانسته است برخی از نیازهای منابع انسانی خود را از طریق جذب و به کارگیری قضات و کارمندان شایسته فراهم کند، گفت: به منظور خدمت هر چه بیشتر به مردم و ارتقای دستگاه قضایی در طی سه سال گذشته در مشاغل قضایی در مجموع شاهد افزایش 55 درصدی به کارگیری قضات بوده‌ایم.
رئیس كل دادگستری فارس، همچنین از افزایش کارکنان اداری مجموعه قضایی استان از 2800 نفر به 4300 تن خبر داد و افزود: این کارکنان در پست‌های مختلف جذب و مشغول به کار شده‌اند.
وی در این مراسم خطاب به کارمندان جدیدالاستخدام دادگستری استان فارس تأکید کرد: ما در قبال همه مردم مسئول هستیم و اگر خواستار موفقیت درکار خود در دستگاه قضایی هستید باید اخلاص در عمل و صداقت در گفتار را سرلوحه کار خود قرار داده و در همه شئون زندگی به یاد خداوند باشیم.
القاصی‌مهر، کار در سیستم قضایی را کار فکری و تخصصی و دارای مهارت‌های خاص ارزیابی كرد و گفت: لازمه کار در دستگاه قضایی داشتن دانش و تجربه لازم است و بدین منظور باید توانمندی‌های لازم و مورد نیاز خود را تقویت کنید و خود را با مجموعه تطبیق دهید و آموزش‌های لازم را کسب كنید.
وی با اشاره به اینکه جنس کار در دستگاه قضایی با سایر دستگاه‌ها متفاوت است، گفت: کار در مجموعه قضایی رسیدگی به حساس‌ترین مسائل و امورات مردم یعنی تصمیم‌گیری درباره جان، مال، ناموس و آبروی مردم است و همین امر باعث تفاوت جنس کار در این مجموعه شده است بنابراین باید از همان شروع و آغاز خدمت سعه صدر خود را افزایش داده و با حُسن خلق و تکریم و احترام با مردم برخورد کنیم و خود را خادم و خدمتگزار مردم بدانیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي خدمتگزاري به مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است

امتداد -مدیر عامل بانک توسعه تعاون با حضور در میز ارتباطات مردمی نماز جمعه تهران اعلام داشت خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در این برنامه اظهار داشت: نماز جمعه مراسم مهم آیینی ، عبادی و سیاسی جامعه مسلمین است، در نماز جمعه علاوه بر جنبه های عبادی، مسائل مهمی از جمله رسیدگی به مشکلات مردم گره گشایی از چالش های آنان ، همفکری درباره مسائل مهم روز و طرح برنامه های جدید کشور در حوزه های اقتصادی اجتماعی نیز در این آیین زیبای مذهبی قابل ارائه است.
وی گفت: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، گوش به فرمان رهبری عظیم الشان، تمامی تلاشها و توانمان را برای تحقق شعار سال بکار می بندیم و کمک مردم عزیز، اهداف اقتصادی را محقق می نماییم.
وی افزود: بانک توسعه تعاون تحت نظارت مجموعه وزارتخانه ای فعالیت می کند که ساز و کار اهم مباحث اقتصادی و اجتماعی مردم در آن وجود دارد، این بانک همگام با سایر سازمانهای همکار, خود را موظف به ارائه بهترین خدمات به مردم می داند.
این مقام بانکی تاکید کرد: میز ارتباطات مردمی فرصتی برای پاسخگویی به مسائل، پیشنهادها، سوالات و مشکلات مردم است، مدیران بانک همواره در سفرهای استانی، همچنین در مناسبت ها و راهپیمایی ها در این میزها حضور می یابند.
شیخ حسینی ادامه داد: دکتر مرتضوی وزیر توانمند و محبوب مردمی و دکتر ویس کرمی معاون امور تعاون وزارتخانه رویکردی مردمی دارند و همواره در برنامه ها و سفرها دیدارهای چهره به چهره را در نظر دارند. بنده شخصا نیز علاقه مند و مشتاق به دیدار مردمی و مردم مداری هستم، اعتقاد دارم همه تلاشها و تدابیر و اقدامات متنوع دستگاهها و مسئولین برای ارتقای سطح زندگی مردم است.گفتنی است در این مراسم علی وفایی مدیر شعب استان تهران،ابراهیمی رئیس اداره کل امهال و وصول مطالبات، فلاحتی رئیس اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات ،سید علی میرفخرائی رئیس اداره کل روابط عمومی ،محمد حسن رزاقی رئیس شعبه مستقل مرکزی ،محمد ذوالفقاری سرگروه کارشناسان حقوقی مدیریت شعب استان تهران ،عبدالرضا سیدآقایی رئیس دایره اعتبارات مدیریت شعب استان تهران به صورت رو در رو پاسخگوی مشکلات مراجعه کنندگان مردمی بودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است