Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@02:13:19 GMT

تجلیل از مادر شهید مهدی فتوحی اردکانی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۹۲۱۵

تجلیل از مادر شهید مهدی فتوحی اردکانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، هم‌زمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا، نونهالان مهد قرآن مؤسسه قرآنی نورالزهرا (س) اردکان به همراه جمعی از مسئولین شهرستان در منزل یکی از شهدا حاضر شدند و به مقام مادر این شهید ادای احترام کردند.
در این برنامه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد حسینی پور یکی از اعضای شورای اسلامی شهر و امام‌جمعه موقت اردکان در سخنان کوتاهی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: تکریم مادران شهید، مصداق واقعی عمل به آیات قرآنی است و از این ابتکار عمل مؤسسه قرآنی نورالزهرا (س) تشکر و قدردانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین حاجی اسماعیلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان نیز به بیان مفهوم شهید و شهادت با زبان کودکانه پرداخت و تأکید کرد که نونهالان باید از همان سنین کودکی با مفاهیم و ارزش‌های اسلامی و دینی آشنا شوند.
مسئول امور قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان نیز در این دیدار، گزارشی از فعالیت‌های مؤسسات قرآنی وابسته به این اداره را بیان کرد.
گفتنی است که در این برنامه، نونهالان حافظ قرآن کریم به اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی ازجمله اجرای همخوانی قرآن کریم و تقدیم ثواب آن به روح پرفتوح شهید مهدی فتوحی، اجرای سرود مادر و تجلیل از مادر گران‌قدر شهید و اجرای سرود رهبر و ولایت در محضر والدین شهید پرداختند.
لازم به ذکر است که شهید مهدی فتوحی اردکانی در تاریخ یازدهم دی‌ماه 1390 در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح مورد اصابت تیر قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهرش پس از تشییع باشکوه در گلزار شهدای اردکان به خاک سپرده شد. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی درجمع اصحاب رسانه برگزار شد، افزود: مهمترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی تجلیل از مقام زنان و مادران شهدا و بانوانی است که در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی ، تجلیل از معلمان و کارگران در این هفته که همزمان با روزمعلم و کارگر است، غبار روبی گلزار شهدا و اجرای برنامه‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • قرآن همه چیز ماست
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها