Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ عبید رستمی ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با صاحب نظران اصحاب رسانه های کردستان که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: این اداره کل از تمام بخش های رسانه از جمله توزیع یکسان آگهی های دولتی میان آنها حمایت خواهد کرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه طبق این دستورالعمل هر سه ماه یکبار آگهی های توزیع شده در نشریات احصا می شود، عنوان کرد: با اجرای شاخص های تعیین شده در این دستور العمل می توانیم به سمت عدالت در توزیع آگهی های دولتی در رسانه ها حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورتی که ادارات خود به طور مستقیم اقدام به ارسال آگهی به نشریات کرده باشند به استانداری معرفی می شوند تا برخوردهای لازم با آنها صورت گیرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: بر اساس این دستورالعمل نشریاتی که آگهی های دولتی را به طور مستقیم و بدون تخصیص شناسه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دستگاه ها پذیرش و درج کنند تا سه ماه از دریافت آگهی محروم خواهند شد.

رستمی گفت: اگر تمام آگهی های دولتی از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توزیع شود و نشریات بطور مستقیم دریافت نکنند قطعا این آگهی ها به طور مساوی در بین آنها توزیع ‌خواهد شد. 

وی از فعالان عرصه رسانه درخواست کرد تا نظرات خود را در ارتباط با این‌دستورالعمل در اسرع وقت به این اداره کل اعلام کنند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: فعالان رسانه ای استان خواستار حضور نماینده هایی از هفته نامه ها و روزنامه های استان در کارگروه توزیع آگهی های دولتی شدند و بر توجه و ‌اهمیت به اینکه روزنامه های ‌سراسری به چه میزان در استان آگهی های دولتی دریافت می کنند، تاکید کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اگهی های دولتی نشریات کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، یاسر احمدوند رئیس سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران در نشست خبری این رویداد در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا درباره شائبه توزیع بی ضابطه بُن کتاب در دوره  قبلی نمایشگاه گفت: سیستم توزیع بن کتاب اینطور است که یک مجموعه برای مخاطبان یا کارکنانش مبلغی را درنظر میگیرد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم حداکثر تا بیست درصد از آن مبلغ را اضافه میکند.

وی افزود: مثلاً اگر یک نهاد مبلغ یک میلیارد تومان بن کتاب بخرد، وزارت فرهنگ و اراشد اسلامی هم دویست میلیون تومان به آن اضافه میکند. وی در این باره افزود: این بُن با هدف افزایش سرانه کتابخوانی و خرید کتاب به سازمان‌ها و نهادها اعطا شده است.

احمدوند اظهار داشت: بنابراین تحت عنوان «بُن رایگان» چیزی به نهادها اعطا نشده است، به برگزار کنندگان مبالغ ناچیزی تعلق گرفته که برای تشکر و دیگر فعالیت‌هایشان اما این مبلغ با مبالغی که مطرح می‌شود خیلی فاصله دارد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند