Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:23:00 GMT

8 دفتر تسهیل گری در نقاط حاشیه ای ارومیه فعال است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۹۳۳۸

8 دفتر تسهیل گری در نقاط حاشیه ای ارومیه فعال است

ارومیه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: با هدف آسان سازی روند فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و برخورداری تمام اعضای جامعه از خدمات مناسب و همچنین افزایش مشارکت های مردمی، دفاتر تسهیل گری در هشت نقطه از سکونتگاه های غیررسمی ارومیه فعال است.

به گزارش ایرنا علی مصطفوی روز سه شنبه در نشست صمیمی با سازمان های مردم نهاد آذربایجان غربی افزود: راه اندازی دفاتر تسهیل گری در ارومیه با همکاری سازمان های مردم نهاد انجام شده است و این دفاتر به عنوان بازوان دستگاه های اجرایی در ارایه خدمات به مناطق حاشیه نشین محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: راه اندازی این دفاتر در سایر شهرستان ها نیز در اولویت بوده و به زودی دفاتر تسهیل گری در تمام نقاط استان راه اندازی می شود.
وی بیان کرد: مشکل دفاتر تسهیل گری شهرستان ارومیه نبود دفتر اختصاصی است و این امر نیز به زودی حل می شود و برای هر دفتر مکانی اختصاصی در نظر گرفته می شود.
وی با اشاره به اینکه 20 آسیب اجتماعی در کشور شناسایی شده است، اظهار داشت: این معضلات و مشکلات به تنهایی توسط دولت قابل حل نیست و نیازمند مشارکت همه جانبه سازمان های مردم نهاد است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: سازمان های مردم نهاد می توانند مشکلات موجود را شناسایی و راه کارهای خود را برای رفع آن مشکل به سازمان های مربوطه ارائه دهند.
مصطفوی ادامه داد: امروزه سازمان های مردم نهاد مورد حمایت دولت بوده و در این راستا تشکیل خانه سازمان های مردم نهاد در اولویت مسوولان استانی است.
وی افزود: راه اندازی خانه سازمان های مردم نهاد می تواند به حل و فصل مشکلات این سازمان ها کمک کند و همچنین تعامل سمن ها و پیگیری مسائل را برای آنان سرعت می بخشد.
فرماندار ارومیه نیز در این جلسه بیان کرد: مراجع تخصصی صادرکننده پروانه فعالیت سازمان های مردم نهاد باید نظارت جدی را بر عملکرد این سازمان ها داشته باشند.
علیرضا ملامحمدزاده ادامه داد: سازمان های مردم نهاد باید به صورت زنجیر وار در راستای پیشبرد کارها به هم کمک و از نگاهی رقیب گونه به هم خودداری کنند.
به گزارش ایرنا در ادامه این جلسه 20 نفر از مدیران سازمان های مردم نهاد به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند.
حل مشکل بیمه ای اعضای سازمان‌های مردم نهاد، حمایت مسوولان از معلولان و سازمان های مردم نهاد، حل مشکلات زیرساختی سازمان های مردم نهاد، به رسمیت شناساندن سازمان های مردم نهاد در جامعه و رسیدگی به اشتغال معلولان از اهم خواسته ها و مشکلات سازمان‌ها مردم نهاد بود.
9918/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دفاتر تسهيل گري سازمان هاي مردم نهاد آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، فردا هفت اردیبهشت ماه، هفت میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برپا می‌شود.

بر این اساس مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی و مدیرکل تأمین اجتماعی استان در میز خدمت حضور خواهند داشت.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال آذربایجان‌غربی، شهردار منطقه 2 ارومیه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و نیز مسئول بسیج کارگران پاسخگوی سوالات و مسائل و مشکلات مردمی خواهند بود.

خطیب نماز جمعه فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود