Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@18:28:11 GMT

تجلیل از 22 کارگر نمونه ذوب آهن در شهرستان لنجان

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۹۴۲۹

ایلنا؛ در این مراسم، محسن نیرومند مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان به تشریح دستاوردهای چهل ساله انقلاب پرداخت و گفت: دشمنان همه داشته های خود را به میدان آورده تا انقلاب اسلامی را تضعیف کنند .

وی با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت گفت: این فرهنگ باعث شد در دوران دفاع مقدس سربلند باشیم در سایر میدان های مقابله با دشمنان نیز با فرهنگ ایثار و شهادت سربلند خواهیم بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیرومند با بیان این که بیش از 25 درصد از شهدای گرانقدر استان اصفهان از قشر کارگر هستند افزود : امروزهمه کارگران در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی با دشمنان نقش تاثیرگذاری دارند .

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضریب نفوذ بیمه در کشور را پس از انقلاب 52 درصد اعلام و تاکید کرد: همه مشاغل در سطح شهر و روستا تحت پوشش بیمه ای قرار دارند .

وی جایگاه کار و کارگر در اسلام را بی بدیل دانست و گفت: تجلیل از کارگران در حقیقت تجلیل از آینده جامعه است .

بر اساس این گزارش: در این آیین از 22 تلاشگر ذوب آهنی به عنوان کارگر نمونه تجلیل به عمل آمد که اسامی آنها در پی می آید : مجید رفیعی ، محسن فرج اله کیخائی دهاقانی، سیف اله کریمی رکن آبادی ، مهرداد باجلانی،  خسرو امانی بنی، روح اله رحیمی گلگونی، مصطفی امیر خانی نجف آبادی، محمد جواد انجمنی، علی محمد ضیائی چمگردانی، محمد رضا کلانتری، محمد والی بخت، محمدرضا فروتن، سید مجید عسکری، مهدی مدحی، عباس علی ابادی سورانی ، حمید علی خانی ، ایرج نادریان ، مصطفی عباس زاده، محمد ضیائی، مجتبی معتمدی و غلامرضا مختاری باغکمه .

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اصفهان انقلاب اسلامی جنگ ذوب آهن مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگرانی که چرخ تولید را به حرکت درآوردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر عامل شرکت پیشتاز صنعت پارس خرم گفت: از ۱۴ کارگر برتر  این شهرستان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر تجلیل شد.
غلام زاده افزود: در ۲ دهه فعالیت تولیدی این شرکت به همت کارگران، به چرخه تولید بازگشته ایم.

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ضیافت شام از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • تجلیل از کارگرانی که چرخ تولید را به حرکت درآوردند
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند