Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-کارشناس داوری فوتبال به بررسی صحنه‌های مشکوک در بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی ایران پرداخت.

 محمد فنایی با حضور در برنامه 90 صحنه‌های داوری را بررسی کرد که در ادامه می‌خوانید.

داوری مسابقه پرسپولیس - استقلال خوزستان: گروسیان دروازه‌بان استقلال خوزستان در محوطه جریمه ابتدا توپ را زد و سپس پای چپ علیپور مهاجم پرسپولیس را زد و باید پنالتی اعلام می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارت زرد دوم و اخراج کیانی به دلیل گرفتن موقعیت گل از پرسپولیس درست بود.  شجاع خلیل زاده پشت محوطه مهاجم استقلال خوزستان را زد و باید خطا اعلام می‌شد و می‌توانست کارت زرد هم بگیرد. خطای مهاجم استقلال خوزستان پشت محوطه جریمه روی خلیل زاده به اشتباه اعلام نشد و منجر به موقعیت تک به تک استقلال خوزستان شد. گل دوم پرسپولیس درست بود و بودیمیر جلوی دید دروازه بان حریف را نگرفته بود که آفساید اعلام شود.


داوری مسابقه تراکتورسازی - استقلال: سرنگونی دژاگه در محوطه جریمه خطا نبود و بازیکن استقلال توپ را زد. ضربه لگد دژاگه به نورافکن به درستی با کارت زرد جریمه شد چون کنترل شده و با فاصله کم ضربه زد. دژاگه بعد از گل شادی خودش را با تماشاگران تقسیم کرد و بین او و تماشاگران نرده وجود دارد و فنس نیست و از آن بالا نمی‌رود و اتفاق خطرناکی هم برای کسی نیفتاد پس کارت زرد دوم و اخراج دژاگه سخت‌گیرانه بود که داده نشد.


یک صحنه مشکوک از بازی نساجی و تراکتورسازی در هفته گذشته باقی مانده بود که فنایی در مورد سرنگونی نظری مهاجم نساجی در دقیقه 90 در محوطه جریمه تراکتورسازی گفت: برخورد وجود دارد اما مدافع اول توپ را زد و پنالتی نبود.


داوری مسابقه پارس جنوبی - نفت مسجد سلیمان: برخورد مدافع پارس جنوبی با مهاجم نفت مسجدسلیمان پنالتی نبود. برخورد توپ به دست کولیبالی مدافع نفت در محوطه جریمه رخ نداد و پنالتی نبود. اوت منجر به گل دقیقه 95 پارس جنوبی اشتباه بود و بازیکن پارس جنوبی توپ را بیرون زد.

داوری مسابقه نفت آبادان - پدیده: آفساید مهاجم پدیده در شرایط تک به تک به اشتباه اعلام شد.

داوری مسابقه پیکان- سپاهان: گل سپاهان به درستی آفساید اعلام شد و قربانی جلوتر از مدافعان بود. سرنگونی محمد قاضی در محوطه جریمه سپاهان پنالتی نبود و هر دو نفر برای توپ مبارزه کردند.


داوری مسابقه پرسپولیس - پدیده در جام حذفی: گل پدیده درست بود و مهاجم پدیده در آفساید نبود. بیرانوند روی ضربات پنالتی جلو می‌آمد اما هیچ جای دنیا این حرکت را خطا نمی‌گیرند و اینجا هم نگرفتند ولی اگر هم خطا می‌گرفتند ایرادی نداشت.

داوری مسابقه فولاد - نفت مسجدسلیمان: آرنج بازیکن مسجد سلیمان به صورت بازیکن فولاد برخورد کرد. پنالتی فولاد درست بود و دست کولیبالی کاملا باز بود و توپ به آن برخورد. برخورد غلامی مدافع فولاد با هاشمی‌زاده بازیکن نفت خطای پنالتی نبود و پایش به زمین برخورد کرد نه بازیکن حریف. برخورد پای مهاجم فولاد به دروازه‌بان در حرکت عمدی نبود و دروازه‌بان پس از مهار توپ روی زمین بزرگ نمایی کرد که باعث شد مهاجم کارت زرد بگیرد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!

به گزارش ورزش سه پرسپولیس در شرایطی به اراک سفر خواهد کرد که به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند همراه تیمش نخواهد بود.
بیرو که از دوشنبه در تمرینات پرسپولیس حاضر شده دوره توانبخشی را آغاز کرده تا  مچ دست آسیب دیده اش را بعد از حدود سه هفته در گچ ماندن تقویت کند.از آنجایی که بیرانوند هنوز تمرینات دروازه بانی‌اش را آغاز نکرده به احتمال قوی به اراک سفر نخواهد کرد و برای دیدار با سپاهان آماده می شود.
در چنین شرایطی امیرضا رفیعی 22 ساله فرصت این را دارد  تا برای چهارمین مسابقه متوالی و پنجمین بار در این فصل در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.
رفیعی تاکنون چهار بازی برای پرسپولیس انجام داده که هر چهار مسابقه در لیگ برتر و سه تای آن در شهرستان بوده و البته در تمام آنها موفق به ثبت کلین شیت شده است.این بار اما او در جام حذفی چالشی متفاوت را تجربه خواهد کرد که یک اشتباه منجر به حذف تیم خواهد شد و می تواند هر آنچه رشته را به یکباره پنبه کند اما چنانچه از این میدان سربلند بیرون بیاید به مقبولیت و محبوبیتش نزد هواداران خواهد افزود.

در عین حال حضور در مسابقه جام حذفی یک چالش دیگر هم برای او به دنبال خواهد داشت و اینکه شاید بازی به پنالتی کشیده شود که در این صورت  باید دید او در ضربات پنالتی هم جسارت و مهارت لازم برای برنده کردن تیمش را خواهد داشت یا در این بخش غیبت بیرانوند به چشم می آید.
از سوسی دیگر این بازی برای رفیعی می تواند یک اتفاق ویژه دیگر هم به همراه داشته باشد و آن رویارویی با احمد گوهری است؛ دروازه بانی که سال گذشته یک فصل تمام کنارش تمرین کرد و بعد از او دروازه‌بان سوم بود اما حالا گلر اصلی ایرالکو به حساب می آید.آنها در طول یک سال حضور کنار هم ارتباط بسیار خوبی با یکدیگر داشتند و احتمالا در اراک رویارویی صمیمانه و گرمی با هم خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!