Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: طبق تمهیدات اندیشیده شده یادواره شهدای بدر و خیبر و شهدای حمله تروریستی زاهدان در شهرستان گرمی برگزار می‌شود. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شکر عبدی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدا در اردبیل اظهار داشت:  طبق تمهیدات اندیشیده شده یادواره شهدای بدر و خیبر و شهدای حمله تروریستی زاهدان در شهرستان گرمی برگزار می‌شود که از متولیان اجرایی برای برگزاری هر چه باشکوه این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن محکومیت حادثه تروریستی اخیر زاهدان گفت: دشمنان هر جا پیشرفت و اقتدار ملت ایران را ببینند نمی‌توانند تحمل کنند که این مسئله بار دیگر برای مردم نمایان شد ولی سپاه هیچ گاه این جنایات را بی‌جواب نگذاشته و نمی‌گذارد و به دشمنان نشان می‌دهد که نتیجه خیانت‌ها و توطئه‌ها چه چیزی می‌تواند باشد.

یادواره 27 شهید حادثه تروریستی زاهدان در اردبیل برگزار شدهمدان|یادواره شهدای "گروه ابوذر" در نهاوند برگزار می‌شودخوزستان| یادواره یاد یاران در دزفول برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: با جان و دل راه شهدای والامقام را ادامه داده و از آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی حفظ و صیانت می‌کنیم و برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام را در جامعه نهادینه و فراگیر می‌کنیم.

وی گفت: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم و وظیفه و دین ما در مقابل شهدای والامقام بسیار خطیر و حساس است چرا که باید راه و اهداف شهدای والامقام را تبیین کرده و از دستاوردهای ارزشمند شهدای والامقام به این شکل نگهداری کنیم.

عبدی بیان کرد: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام صفری امام جمعه گرمی و مداح رضا پاک‌منش فردا ساعت 11 صبح در مسجد جامعه شهرستان گرمی برگزار می‌شود و از هم‌استانی‌ها برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید تا با حضور خود معنویت مراسم را چندین برابر کنند.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر لایینی، در یادواره شهدای کارگر استان مازندران با محوریت شهدای کارگر شهرستان سوادکوه این یادواره را در راستای همزمانی روز کارگر و اردیبهشت مقاومت عنوان کرد و با اشاره به ۱۴ هزار شهید کارگری کشور، گفت: از این تعداد هزار و ۱۱۸ شهید مربوط به جامعه کارگران مازندران است؛ به این معنا که بیش از یک چهاردهم شهدای کارگری کشور از مازندران است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به محوریت ۳۰ شهید کارگر شهرستان سوادکوه، در این یادواره، خاطرنشان کرد: شهرستان سوادکوه نیز نه فقط در کل استان، بلکه در ایران از نظر تعداد شهدا سرآمد است.

وی با بیان اینکه شهرستان سوادکوه نیز در جامعه کارگری از نظر تعداد شهدای کارگر و جانباز در استان بیشتر است، از برگزاری یادواره شهدای کارگری در این شهرستان تشکر کرد.

آیت الله لایینی با بیان اینکه اسلام برای چهار قطره بسیار ارزش قائل است، به قطره خون شهدا و جانباز، قطره اشکی از خوف خدا در دل شب، قطره مرکب و جوهر علما و دانشمندان و قطره عرق کارگران برای روزی حلال اشاره کرد.

وی با بیان اینکه از ۱۰ جز عبادت، ۹ جز آن کسب روزی حلال است، این امر را بیانگر اهمیت اسلام برای فرهنگ کار حلال دانست.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدر جامعه کارگری را بدانند و درد آنها را لمس کرده و از کارشان گره گشایی کنند، گفت: همانطور که کار و کارگر ارزشمند است، خدمت به جامعه کارگری، رفع مشکلاتشان و تبدیل ناامیدی آنها به امید ارزشمند است.

کد خبر 6094099

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • حرکت کاروان میقات