Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@16:04:07 GMT

پژمان بازغی و لیندا کیانی در فیلمی متفاوت

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۰۱۱۸

به گزارش پارس نیوز، بازیوو فیلمی در ژانر کودک و نوجوان به کارگردانی امیرحسین قهرایی و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی با بازی پژمان بازغی و لیندا کیانی جلوی دوربین رفت و قرار است تجربه ای متفاوت در سینمای کودک و نوجوان کشور را رقم بزند.

لیندا کیانی بازیگر کشورمان با انتشار پستی خبر از بازی در کنار پژمان بازغی در فیلمی متفاوت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژمان بازغی و لیندا کیانی در فیلم بازیوو

لیندا کیانی صفحه اینستاگرامش را با انتشار تیزری از فیلم بازیوو با بازی در کنار پژمان بازغی به روز کرد.

بازی متفاوت لیندا کیانی در فیلم بازیوو

لیندا کیانی با انتشار این عکس نوشت: بازیو با پژمان بازغی و لیندا کیانی کلید خورد بازیوو به کارگردانی امیرحسین قهرایی و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی با بازی پژمان بازغی و لیندا کیانی در تهران کلید خورد. این فیلم سینمایی قرار است یکی از متفاوت ترین تجربه های سینمای کودک و نوجوان ایران باشد.

حضور متفاوت پژمان بازغی در فیلم بازیوو

در خلاصه داستان فیلم بازیوو آمده است : سرزمین بازی ها واقعی تر از چیزی هست که تصور میکنین، شما در مقابل دروازه های سرزمین بازیوو هستید، لطفا وارد شوید!!!

 فیلم بازیوو با بازی متفاوت لیندا کیانی و پژمان بازغی

عوامل ساخت فیلم بازیوو عبارتند از: نویسنده:سلمان خورشیدی- مدیر فیلمبرداری:سهیل نوروزی - مجری طرح:میثم معراجی- طراح چهره پردازی:میثم قراگزلو- طراح صحنه:بهمن زربخش- طراح لباس:بهار خلیل فر - جلوه های ویژه:امیر محمدزاده - ایده پرداز تبلیغات:میثم معراجی- مدیر روابط عمومی:نگین موسوی.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کودک و نوجوان دوربین سینمای کودک بازی فیلم سینمایی ایران ساخت فیلم پارس متفاوت فیلمی پژمان بازغی پارس نیوز لیندا کیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد

میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: قانونی که برای تخصیص خودرو داخلی به ایثارگران در سال گذشته وضع شده بود امسال نیز تمدید شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: قانونی که برای تخصیص خودرو داخلی به ایثارگران در سال گذشته وضع شده بود امسال نیز تمدید شده است.

وی در گفت و گو با تسنیم گفت: البته هنوز جلسات و بررسی جزئیات با وزارت صمت و دیگر مسئولان مربوط برگزار نشده است اما امیدواریم تخصیص خودرو به مشمولان امسال زودتر از سال گذشته انجام شود. 

حقوق کدام یک از ایثارگران در سال 1403 افزایش داشت؟

گفتنی است سال گذشته شرکت ایران خودرو ، پژو 207 و شرکت سایپا خودرو شاهین اتومات و کوئیک را برای استفاده 10 هزار به این عزیزان واگذار کردند. 

این خودرو ها در سه مقطع در اواخر سال به جانبازان همراه با تسهیلات بانکی ارائه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • عکس‌| رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • عکس | پیام احساسی نفس بازغی برای تولد مادرش
  • فیلم/ مرثیه‌سرایی میثم مطیعی در ‌روز شهادت امام صادق(ع)
  • پیام احساسی نفس بازغی برای تولد مادرش + عکس
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)