Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@04:46:46 GMT

پیش‌بینی جمع‌آوری ۶۵۰ میلیون تومان زکات در فراهان

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۰۶۳۴

پیش‌بینی جمع‌آوری ۶۵۰ میلیون تومان زکات در فراهان

مدیر کمیته امداد فراهان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام‌گرفته تا پایان امسال ۶۵۰ میلیون تومان زکات در شهرستان فراهان جمع‌آوری خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حافظی کمال، مدیر کمیته امداد فراهان در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب؛با اشاره جمع‌آوری زکات در شهرستان فراهان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام‌گرفته تا پایان امسال ۶۵۰ میلیون تومان زکات در شهرستان فراهان جمع‌آوری خواهد شد که با فعالیت اثربخش در حوزه جمع‌آوری این فریضه ملی طی ۹ ماه امسال ۴۶۵ میلیون تومان محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۶۰ درصد مبالغ جمع‌آوری‌شده در هر منطقه برای نیازمندان و محرومان همان منطقه هزینه شده و ۴۰ درصد هم در پروژه‌های عام‌المنفعه هزینه می‌شود.

حافظی کمال اظهار کرد:  از سال ۹۲ جمع‌آوری زکات در فراهان رو به رشد بوده است، در سال گذشته ۵۹۰ میلیون تومان زکات جمع‌آوری‌شده در قالب زکات محرومین و پروژه‌های عمرانی هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد فراهان بیان کرد: در سال ۹۶ جمع‌آوری زکات در شهرستان فراهان نسبت به مشابه سال قبل ۳۵ درصد به سال گذشته رشد داشته است.

وی تصریح کرد: با جمع‌آوری میزان زکات هدف‌گذاری شده در فراهان تا پایان امسال رشد ۱۰ درصدی نسبت به سال ۹۶ خواهیم داشت و کمیته امداد فراهان رشد ۷۸ درصدی عملکرد در جمع‌آوری زکات نسبت به گذشته دارد.

حافظی کمال گفت: رویکرد کمیته امداد در حوزه جمع‌آوری زکات زمینه‌سازی برای اثربخشی این منبع عظیم دینی در حوزه معیشتی و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است.

مدیر کمیته امداد فراهان ابراز امیدواری کرد، با گفتمان سازی در حوزه ترویج، فرهنگ‌سازی و جمع‌آوری زکات سهم نیازمندان از این ظرفیت دینی بیشتر شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، قائم مقام کمیته امداد کل کشور گفت: نگاه مدیریت دبیرخانه مناطق آزاد مردمی و مبتنی بر محرومیت زدایی از مناطق آزاد کشور است.

جعفر صباغیان گفت: با تعامل خوب با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، تفاهم نامه‌ای برای بهره گیری از ظرفیت‌ها برای هم افزایی و کمک به نیازمندان به امضا رسید.

وی افزود: براساس تفاهم انجام شده محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در فضای نمایشگاهی عرضه خواهد شد و مراکز نیکوکاری نیز با همکاری بخش خصوصی درکیش راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در نشست با قائم مقام کمیته امداد کل کشور با اشاره به میزبانی کیش از ۲ میلیون گردشگر در سال، گفت: حضور گردشگران، ظرفیت مناسب و بازار فروش خوبی برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد فراهم می‌کند.

رحیم سرهنگی، افزود: باید به سمتی حرکت کنیم تا مددجویان توانمند شوند و به خودکفایی برسند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ایجاد مراکز نیکوکاری با همکاری خیران و سرمایه گذاران در کیش خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم