Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر میرابراهیمی رئیس اتحادیه رستوران داران تهران در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: باتوجه به اینکه قیمت گوشت هم اکنون بالای ۱۰۰ هزار تومان است بطور قطع چلوکباب  ۸ تا ۱۰ هزار تومانی فاقد کیفیت است.

وی با اشاره به اینکه قیمت گوشت کباب بالای ۲۰ هزار تومان است، اظهار کرد: درحال حاضر دو سیخ کباب بین ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان، جوجه کباب کیلویی ۳۰ هزار تومان و مرغ ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان است که البته با مخلفات آن این قیمت بالاتر می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اتحادیه رستوران داران اصفهان پلمب شد 

رئیس اتحادیه رستوران داران تهران در پایان افزود: در جلسه‌ای که با شرکت پشتیبانی امور دام داشتیم، مشکلات همکارانمان را انعکاس دادیم و آن‌ها هم قول دادند که گوشت مورد نیاز ما را با قیمت دولتی تامین کنند، ولی متاسفانه تاکنون این وعده اجرایی نشده است. معتقدم مسئولان ذی ربط به دلیل کمبود گوشت  از ارائه گوشت دولتی به رستوران‌ داران خودداری کرده اند.

انتهای پیام/

قیمت گوشت کباب بالای ۲۰ هزار تومان است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصناف اخبار اقتصادی فرآورده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت کتف و بال زعفرانی بسته بندی شده در بسته ۸۰۰ گرم ۱۲۸ هزار تومان است. قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرم هم امروز ۲۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • کباب کردن ۱۲ کیلو گوشت توسط بانوی آذربایجانی (فیلم)
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت مرغ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا