Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی»، نماینده ولی فقیه در سپاه، در نشست خبری که عصر امروز برگزار شد،‌ طی سخنانی اظهار داشت: حدود 4 هزار شهید طلبه و روحانی در کشور شناسایی شده است که امیدواریم سال آینده کنگره ملی شهدای روحانی برگزار شود. کارهای مقدماتی برگزاری کنگره شهدای روحانی در سال آینده انجام شده و این کنگره، کنگره‌ای متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی‌ با اشاره به ویژگی‌های شهید محلاتی، نماینده ولی فقیه در سپاه در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شهید محلاتی علاوه بر بصیرت، شجاعت  بیان آنچه را که با بصیرت به دست آورده بود را داشت. 

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به حادثه تروریستی جاده زاهدان - خاش گفت: اقدامی که جبهه استکبار به دست بعضی از ایادی خودش با بودجه‌ها و تامین مالی و استفاده از جغرافیای کشور پاکستان انجام داد، نشان دهنده ضعف آنهاست. دشمن همواره به دنبال نفوذ در ایران بوده و این اقدام دشمن طبیعی است. در بحث نفوذ، دشمنان هم نفوذ فکری و هم نفوذ امنیتی را دنبال می‌کنند. اینکه نفوذ در حادثه زاهدان دخیل بوده هنوز معلوم نیست. در این قضیه خانمی دستگیر شد ‌که سرنخ بسیار خوبی بود. با دستگیری او دشمن، دستپاچه شده است.

حجت الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد: آن‌ها وعده داده بودند که مردم بر خلاف سال‌های گذشته از نظام و انقلاب پشتیبانی نمی‌کنند اما امسال براساس آمار و اطلاعات حضور مردم در 22 بهمن از تمام سال‌های گذشته بیشتر بود. دشمن با دیدن این حضور خواست انتقام بگیرد و این نشان دهنده ضعف دشمن است.  

وی اضافه کرد: علاوه بر آنکه عامل طراح این حادثه دستگیر شد، مقادیر زیادی مواد منفجره که برای عملیات آماده کرده بودند، هم کشف شد اما کسانی که در عقب این ماجرا هستند، بدانند باید هزینه بسیار زیادتری از آنچه فکر می‌کنند، بپردازند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد: درخواست من این است که منشور (بیانیه گام دوم انقلاب) منتشر شده توسط رهبر انقلاب چیز ساده‌ای پنداشته نشود، زیرا این بیانیه تبیین‌کننده گام دوم انقلاب است. در این منشور راه رسیدن به دولت اسلامی بیان شده است. ‌از ویژگی‌های دولت اسلامی خدمت به مردم است. پیام دیگر این منشور آن است که علی‌رغم تلاش دشمن برای مقابله با انقلاب، رهبر انقلاب بیانیه و راهبردی برای آینده انقلاب را مطرح می‌کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه ولی فقیه دوران دفاع مقدس جاده استکبار پاکستان ایران انقلاب دولت رهبر انقلاب انقلاب ایران پاکستان دولت ولی فقیه حاجی صادقی گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه پنجشنبه در مجمع سرمربیان صالحین شاهرود در سپاه ناحیه این شهرستان در با اشاره به اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دستاوردهای امروز کشور مرهون خون مطهر شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه به شبکه‌سازی نظام تربیتی صالحین اشاره کرد و افزود: اساتید، استادیاران، سرمربیان، مربیان و متربیان فعال در شبکه تربیتی صالحین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند که البته باید در کنار توجه به نیروی انسانی مجرب به محتوای غنی نیز توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه فرماندهان سپاه در رده‌های مختلف باید از نقش خود در طرح و تبیین محتوای مورد نیاز برای کادرسازی به خوبی مطلع باشند تصریح کرد: اگر در نظام تربیتی صالحین به امر کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی ایران با دقت و حساسیت توجه نداشته باشیم نباید امیدی به تحقق این مهم در سایر بخش‌ها داشته باشیم.

مطیعی با تاکید بر اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای جلوگیری از شبکه‌سازی نیروهای معتقد به انقلاب اسلامی به کار گرفته است گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی مساجد را محور تمام فعالیت‌های جوانان می‌دانند لذا نباید ایجاد جاذبه برای جوانان در فضایی غیر از مسجد سبب فاصله گرفتن این قشر از مسجد شود!

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند با انواع روش‌ها ما را از حساسیت و دغدغه‌مندی نسبت به مسائل گوناگون دور کند که اگر چنین شرایطی رخ دهد با اهداف انقلاب اسلامی فاصله خواهیم گرفت.

امام جمعه سمنان دغدغه‌مندی را در مقایسه با تلاش و کوشش دارای اهمیت و اولویت بیشتری دانست و گفت: کسب مهارت‌های لازم برای ارتباط مؤثر با جوانان، نوجوانان و متربیان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

کد خبر 6088870

دیگر خبرها

  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • ابرپروژه سد و نیروگاه «اومااویا» نمونه توان صنعت فنی و مهندسی کشور است