Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@06:28:36 GMT

اعتراض به نصب تابلوي ورودي دزفول

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۱۴۰۰

اعتراض به نصب تابلوي ورودي دزفول

خبرگزاري آريا - دزفول - ايرنا - تعدادي از شهروندان انديمشکي روز سه شنبه در اعتراض به نصب تابلوي ورودي دزفول دراين محل تجمع کردند.

به گزارش ايرنا تابلوي ورودي دزفول از سمت انديمشک در نخستين ساعات بامداد امروز سه شنبه نصب شد که اعتراض شهروندان انديمشکي را به همراه داشت و آنان با حضور در محل، خواهان برداشتن تابلوي ورودي دزفول شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين عده عنوان کردند مرز دزفول و انديمشک کوي سوم شعبان است لذا تابلو بايد در همان نقطه نصب شود.
افراد حاضر در تجمع گوشي و دوربين افرادي که از تجمع کنندگان عکس يا فيلم تهيه مي کردند را از آنها مي گرفتند و فيلم و تصاوير ضبط شده را پاک مي کردند.
تجمع کنندگان در چندين نوبت اقدام به بستن جاده دزفول - انديمشک کردند که هر بار با دخالت نيروي انتظامي مسير بازگشايي شد.
يکي از ساکنان کوي نيروي انديمشک که در نزديکي محل نصب تابلو است، به خبرنگار ايرنا گفت: کارکنان شهرداري دزفول بامداد امروز همراه با عده اي از شهروندان اين شهر تابلو را نصب کردند که در اين بين درگيري هايي بين آنان با ماموران شهرداري دزفول رخ داد.
وي افزود: نيروي انتظامي نيز براي پراکنده کردن طرفين درگيري اقدام به شليک گاز اشک آور و تير هوايي کرد.
يکي ديگر از حاضران در تجمع عنوان کرد: نماينده انديمشک در مجلس شوراي اسلامي مخالف نصب تابلوي دزفول در محدوده انديمشک است که با توجه به سفر وي به چين، شهرداري دزفول از اين فرصت براي نصب تابلو استفاده کرده است.
پيمان جهانگيري فرماندار انديمشک در اين باره به خبرنگار ايرنا گفت: تلاش بر اين است با همکاري شوراي تامين شرايط آرام شود.
محمد حيدري سرپرست فرمانداري دزفول نيز عنوان کرد: در حال حاضر به اين موضوع ورود نمي کنم.
به گزارش ايرنا ارديبهشت ماه امسال تابلوي ورودي شهر دزفول به دليل تند باد از جا کنده شد که تعدادي از شهروندان انديمشک جلوي نصب مجدد تابلو توسط کارکنان شهرداري دزفول را گرفتند.
نصب اين تابلو بعد از اين اتفاق به زمان ديگري موکول شد.
ماه گذشته نشستي با حضور شهردار دزفول با موضوع نصب تابلوي ورودي اين شهر در محل شورا برگزار شد که شهردار در اين نشست عنوان کرده بود تابلو را به زودي در مرز قانوني شهر دزفول و در همان محل قبلي نصب خواهيم کرد.
3022/6002
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم رحیمی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی ۲ دستگاه خودروی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر خوزستان افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیف شده مقدار ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این ارتباط نیز سه نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6087005

دیگر خبرها

  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول
  • ادامه سرکوب اعتراض ضد صهیونیستی در آمریکا
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • عکس/بازنمایی سروده رهبر معظم انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور | عکس